تخفیف برای مشتریان صندوق ضمانت صادرات

نرخ سود تسهیلات بانک توسعه صادرات برای صادرکنندگانی که از ضمانت نامه صندوق ضمانت صادرات استفاده می کنند مشمول تخفیف خواهد بود.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک توسعه صادرات، بهمن وکیلی با بیان این مطلب در جلسه مشترکی که بین اعضای هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران و اعضای هیات مدیره بانک توسعه صادرات برگزار شد افزود: نرخ سود تسهیلات صادراتی به مشتریان حائز شرایط از محل بانک برای عقود مشارکتی حداقل 16 درصد و حداکثر 22 درصد تعیین شده است.
 
مدیرعامل بانک توسعه صادرات هدف از برگزاری این نشست را حل مشکل صادرکنندگان دانست و گفت: تعامل بین بانک و صندوق موجب تسهیل کار تجار و صادرکنندگان در استفاده از اعتبار خریدار و اعتبار فروشنده می شود.
 
طاهر شه حامد، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات نیز برگزاری جلسات مشترک هیات مدیره بانک و صندوق را مفید ارزیابی کرد و گفت: هدف بانک توسعه صادرات و صندوق ضمانت صادرات مشترک بوده که همانا افزایش صادرات غیرنفتی است بنابراین همدلی دو طرف موجب دلگرمی صادرکنندگان خواهد شد.
 
اسماعیل دهبان، عضو هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: 60 درصد ضمانت نامه های صادره از سوی این صندوق برای بانک توسعه صادرات بوده است.
 
جلسه مشترک هیات مدیره بانک توسعه صادرات و صندوق ضمانت صادرات ایران، عصر روز گذشته، در ساختمان مرکزی بانک توسعه صادرات برگزار شد و دو طرف دیدگاه‌های خود را برای رفع موانع صادرکنندگان در میان گذاشتند و قرار شد این جلسات در آینده نیز برگزار شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟