تشکیل باشگاه مدرسین ازدواج در سراسر کشور

مدیر کل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی از تشکیل و آغاز فعالیت باشگاه مدرسین ازدواج خبر داد و گفت: ۵ هزار کارشناس در سراسر کشور از دوره های آموزش پیش از ازدواج بهره مند شده اند و به عنوان مربی در این باشگاه فعالیت می کنند.

به گزارش ریسک نیوز،فرهاد اقطار در گفتگو با افکار نیوز افزود: با توجه به افزایش آمار طلاق در کشور، سازمان بهزیستی نسبت به برگزاری دوره های آموزشی در خصوص پیش از ازدواج اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه این مربیان در سراسر کشور فعالیت خواهند کرد ، گفت: پس از برگزاری دوره های آموزشی ، به منظور تجمیع مربیان در یک مکان و بهره مندی از توانایی های آموزشی آنان، باشگاه مدرسین ازدواج راه اندازی شد و دستگاه های دیگر می توانند از خدمات این باشگاه و مربیان استفاده کنند.

به گفته مدیرکل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بهزیستی ، هر یک از این مربیان سابقه طولانی در تدریس و ارائه خدمات مشاوره دارند به طوری که حداقل ۱۵ سال سابقه هر یک از آنان است.

اقطار تاکید کرد: این باشگاه به منظور هماهنگی با سازمانها برای آموزش کارمندان در سطوح مختلف ایجاد شده است و برنامه ریزی های لازم برای راه اندازی شعب باشگاه ها در استانهای مختلف نیز انجام شده است که بزودی عملیاتی می شود.

وی گفت: جوانان ، زوج های جوان و همچنین افرادی که در معرض آسیب هستند می توانند با مراجعه به باشگاه مدرسین از نظرات کارشناسی مربیان بهره مند شوند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟