سهیلا پورگرامی در تهران می‌خواند

سهیلا پورگرامی به همراه گروه آوای مهربانی مهرماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

به گزارش ریسک نیوز،سهیلا پورگرامی، خواننده و سرپرست گروه آوای مهربانی به هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران هستیم که قرار است 21، 25 و 26 مهرماه در تالار وحدت به اجرای برنامه بپردازیم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: کنسرتی که 21 مهر برگزار شود ویژه بانوان است و قرار است در این کنسرت قطعات جدیدی برای مخاطبان اجرا کنیم.

پورگرامی درباره قطعاتی که قرار است در این کنسرت توسط اعضای گروه اجرا شود، گفت: در این کنسرت هشت قطعه اجرا می‌شود که نام آن‌ها؛ ای دل من، سرمگوی، آوای عشق، یاران مستین، آیین مستان، سرو خرامان و… است.

او درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: آذر مرزبان، آویشا جلال‌الدین، رویا احدی، چشمه اخوت، ماندانا فرمانی و…. در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند.

سرپرست گروه آوای مهربانی درباره کنسرتی که قرار است 25 و 26 مهرماه در تالار وحدت برگزار شود، خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعات سنتی-مدرن اجرا می‌کنیم و تمام قطعات توسط مهرداد پازوکی آهنگسازی شده است.

پورگرامی با اشاره به اینکه این کنسرت مختلط است، تاکید کرد: در این کنسرت سهیل سان احمدی (بم تار)، علیرضا مصدقی (سازهای کوبه ای) و مهرداد پازوکی (پیانو و کمانچه) به همراه گروه آوای مهربانی به اجرای برنامه می‌پردازند.

سهیلا پورگرامی افزود: در این کنسرت با رپرتوار جدید به صحنه می‌رویم که هم‌اکنون  در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟