چرا دانش‌ آموز بروجردی هنوز بازداشت نشده است؟

فرمانده انتظامی بروجرد در پی قوت گرفتن برخی شایعات در محافل خبری و اجتماعی مبنی بر دستگیری دانش‌آموز بروجردی، این شایعات را بی‌اساس عنوان کرد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایسنا،فرمانده انتظامی بروجرد در پی قوت گرفتن برخی شایعات در محافل خبری و اجتماعی مبنی بر دستگیری دانش‌آموز بروجردی، این شایعات را بی‌اساس عنوان کرد.

علیرضا دلیری با غیرواقعی خواندن شایعات منتشره درباره دانش آموز بروجردی گفت: پیگیری برای دستگیری دانش‌آموز بروجردی که چند روز پیش معلم فیزیک خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده است، ادامه دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: تحقیقات به منظور دستگیری این فرد در نیروی انتظامی با جدیت دنبال شده و در صورت دستگیری اخبار آن از طریق رسانه‌های خبری و منابع موثق منتشر شده و به اطلاع عموم می‌رسد.
 
این مسئول تصریح کرد: پس از کشته شدن یک معلم بروجردی توسط دانش‌آموز 15 ساله خود در دبیرستان پسرانه حافظی بروجرد و حساسیت موضوع، شایعات مختلفی در این باره قوت گرفته و در محافل مختلف دست به دست می‌شود.
 
دلیری اضافه کرد: عموم مردم هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را تنها از مبادی رسمی خبری پیگیری کرده و به شایعات توجه نکنند.
 
لازم به ذکر است، یکم آذرماه امسال دانش‌آموز بروجردی معلم فیزیک خود مرحوم محسن خشخاشی را قربانی خشم خود کرده و با وارد کردن ضربه به گلو و سینه وی او را به قتل رسانده و از صحنه جرم گریخته است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟