بیش از ۱۷۷میلیارد ریال خسارت شخص ثالث پرداخت شد/وعده پرداخت بدهی ها تا پایان سال

شرکت بیمه توسعه، ‌بیش از ۱۷۷میلیارد ریال خسارت شخص ثالث بالای ۲میلیارد ریال را پرداخت کرد.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه توسعه،‌ با گذشت بیش از 310روز از آغاز تعلیق فروش بیمه شخص ثالث این شرکت توسط بیمه مرکزی ج.ا.ا  شرکت بیمه توسعه توانست در بخش بیمه شخص ثالث، بیش از 177میلیارد ریال خسارت بالای 2میلیارد ریال را به زیاندیدگان پرداخت نماید.

بر اساس این گزارش،‌ در پی اخبار منتشره از مدیریت خسارت در شرکت بیمه توسعه مبنی بر انجام تعهدات و پرداخت خسارت زیاندیدگان این شرکت، بیمه توسعه بیش از 177میلیارد ریال خسارت مالی، جانی و دیه زیاندیدگان را پرداخت کرده است.

این گزارش حاکی است،‌ با توجه به این که در بسیاری از تصادفات، ‌میزان خسارت و دیه دریافتی یک زیان دیده، بیشتر از حداکثر دیه تعیین شده ناشی از فوت یک انسان (2میلیارد ریال) بوده و تا میزان چند برابر آن نیز قابل ارتقاء است،‌ شرکت بیمه توسعه توانسته است صرفا در زمینه خسارت دیدگان شخص ثالث بالای 2میلیارد ریال، تعداد 65فقره خسارت بالای 2میلیارد ریال به مبلغ بیش از 177میلیارد ریال را پرداخت و تسویه نماید.

در این گزارش آمده است،‌ در میان زیاندیدگان بیمه شخص ثالث شرکت بیمه توسعه، تعداد قابل توجهی پرونده تسویه شده با مبالغی در حدود 6میلیارد ریال و بالاتر نیز وجود دارد که با توجه به عدم درآمد زایی بیمه توسعه، به واسطه تعلیق فروش بیمه شخص ثالث توسط بیمه مرکزی ج.ا.ا ، در نوع خود تامل برانگیز و حائز اهمیت ویژه ای است.

در پايان اين گزارش آمده است با توجه به اطلاعات بعضا نادرست منتشر شده در رسانه ها توسط برخي نهادها، شركت بيمه توسعه با توكل به خدا و به كمك سرمايه گذاري هاي خود و دورانديشي هايي كه در گذشته انجام داده است، در حال پرداخت خسارات خود بوده و تا پايان سال جاري، كليه بدهي هاي خود را به خسارت ديدگان پرداخت مي كند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟