برداشت غیر مجاز با عابر کارت المثنی

رئیس پلیس “فتا” استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که با استفاده از عابر کارت المثنی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شاکی کرده بود.

به گزارش ریسک نیوز،سرهنگ " سید موسی حسینی" در این خصوص گفت: فردی با مراجعه به این پلیس مدعی شد بعد از گم کردن کیفم که در آن مدارک شناسایی از جمله کارت ملی ، شناسنامه و کارت عابر بانک بود، بخاطر اینکه رمز کارت عابر بانک را کنار آن نگهداری می‌کردم سریعا به بانک رفتم و کارت عابر بانک را سوزاندم .
وی افزود: مدعی در ادامه اظهارات خود بیان کرد چند روز بعد از طریق پیامک متوجه شده از موجودی حسابش مبلغ سه میلیون و دویست هزار ریال برداشت شده است.
رییس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: با تشکیل پرونده در این پلیس ماموران اقدامات تخصصی خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز کردند.
سرهنگ " حسینی" خاطر نشان کرد: متهم که خانمی 29 ساله بود دستگیر و در اظهارات خود مدعی شد بعد از پیدا کردن کیف به دلیل اینکه شماره رمز کنار کارت عابر بانک بود وسوسه شده و پس از اینکه موفق به برداشتن وجه نقد از دستگاه خود پرداز نشدم، به بانک رفته و با استفاده از کارت ملی صاحب کیف ، کارت جدیدی گرفتم و از آن برداشت کردم.
وی از شهروندان در خواست کرد از مدارک شناسایی خود محافظت کرده و چنانچه این مدارک مفقود گردید سریعا" نسبت به باطل کردن کارت بانکی خود اقدام نمایند .

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟