پدیده شاندیز در سال گذشته رقم قابل توجهی را برای تبلیغات در صداوسیما هزینه کردهاست.
به گزارش ریسک نیوز، آن طور که صورتهای مالی پروژه پدیده شاندیز نشان میدهد، این شرکت در سال گذشته حدود 10.5 میلیارد تومان برای تبلیغات در صدا و سیما هزینه کردهاست.
البته تبلیغات این شرکت فقط به صداوسیما محدود نبوده و برخی روزنامهها هم از آن بهره بردهاند. به عنوان مثال روزنامه همشهری حدود 1.4 میلیارد تومان، روزنامه ایران 900 میلیون تومان و روزنامه جام جم 770 میلیون تومان از این بابت درآمد داشتهاند.
اولین نفر امتیاز دهید
خبر های پیشنهادی
تازه ترین عناوین
-
سبلان سفیدپوش شد۲۹ شهریور ۱۴۰۳
-
اعتبار مالیاتی به چه کسانی تعلق می گیرد؟۲۹ شهریور ۱۴۰۳
-
فاز اول پلتفرم اتکایی در حال عملیاتی شدن است۲۹ شهریور ۱۴۰۳
-
ضرورت پلتفرم دیجیتال اتکایی برای خروج از وضعیت سنتی۲۹ شهریور ۱۴۰۳
-
واکنش شهرداری تهران به ماجرای گم شدن تابلو ۳۰ میلیاردی۲۹ شهریور ۱۴۰۳
-
انتصاب یک جوان بلوچ اهل سنت در وزارت ارتباطات۲۹ شهریور ۱۴۰۳
-
جریمه نرساندن مسافر به مقصد اعلام شد۲۹ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه شما چیست؟