تیم فوتسال بیمه دانا قهرمان شد

مسئول کمیته ورزشی شورای بخش اسالم گفت: تیم فوتسال بیمه دانا دراسالم قهرمان فوتسال جام شهید حسام قاسمی شد.

به گزارش ریسک نیوز، از روابط عمومی بیمه دانا ، محمد هاشمی اظهار کرد: رقابت‌های فوتسال جام شهید حسام قاسمی با معرفی تیم‌های برتر بخش اسالم در سالن ورزشی این شهر به پایان رسید.

وی افزود: در این رقابت‌ها که فرشاد استقلال‌طلب مربی‌گری و زاهد سالمی سرپرستی این دوره از رقابت‌ها را برعهده داشتند تیم بیمه دانا اسالم توانست با کسب 30 امتیاز بر سکوی نخست بایستد.

به گفته مسئول کمیته ورزشی شورای بخش اسالم، تیم‌های فوتسال لمرسفلی و گیسوم توانستند به ترتیب با کسب 25 و 15 امتیاز در مقام‌های دوم و سوم این مسابقه‌ها قرار گیرند.

وی برگزاری این رقابت‌ها را با حضور 15 تیم از لمرسفلی، نارنج‌دول، خرجگیل، شیخ‌محله، گیسوم، بالاده، چخره‌محله، سیاه‌بیل، قندی‌سرا، خاله‌سرا، وارده‌سرا و درازمحله عنوان کرد.

هاشمی، ادامه داد: در این رقابت‌ها بیش از 100 نفر مربی، سرپرست و بازیکن این تیم‌ها را یاری می‌رساندند.

تیم فوتسال اسالم یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های غرب گیلان است و اکنون در لیگ دسته یک استان حضور دارد.

سعید و ساجد پاک، شهریار نوروزی، مهدی زرین قوا، شاهین خاکسار، مجتبی آزاد، پژمان مقرب و توحید امیرشریفی در تیم فوتسال بیمه دانای اسالم حضور دارند.

بخش اسالم دارای 800 ورزشکار در قالب 150 ورزشکار زن و بقیه مرد است که در رشته‌های والیبال، کشتی، فوتبال، فوتسال، رزمی، بدنسازی، تکواندو، بوکس، کاراته و ورزش بانوان فعالیت دارند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟