گروه سنی خدمات دندانپزشکی به ۱۸ سال افزایش می یابد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت:در صورت تامین منابع مالی، سقف گروه سنی خدمات دندانپزشکی در سال آینده از ۱۴ سال به ۱۸ سال افزایش می یابد.

به گزارش ریسک نیوز،'انوشیروان محسنی بندپی' در گفت و گو با ایرنا در آبادان افزود:در سال جاری خدمات دندانپزشکی افراد زیر 14 سال تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

وی گفت: طرح افزایش گروه سنی خدمات دندانپزشکی از 14 سال به 18 سال در بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق مجلس در حال بررسی است.

وی اظهار داشت:پیش بینی می شود با نظر مثبت اعضای کمیسیون تلفیق ، این طرح در کمیسون تصویب شده و با تامین محل منابع، اجرای آن از سال آینده در کشور عملیاتی شود.

محسنی بندپی گفت:از 9 میلیون متقاضی ثبت نام شده در سامانه بیمه سلامت همگانی، برای هشت میلیون و 10 هزار نفر که بیشتر از قشر آسیب پذیر جامعه هستند، دفترچه بیمه صادر شده است و پیش بینی می شود این تعداد به 8.5 میلیون دفترچه افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، ارتقاء کیفیت خدمات بسته های خدمتی به بیماران را از تاکیدات دولت تدبیر و امید و رییس جمهوری دانست و گفت:برای افزایش رفاه متقاضیان، فرانشیز ملزومات و لوازم مصرفی و 11 قلم داروی بیماران خاص به صفر کاهش یافت.

مدیرعامل بیمه سلامت ایرانیان به منظور سخنرانی در همایش ملی توانمندسازی بیمه شدگان به آبادان سفر کرده است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟