فاطمه معتمد آریا بهمراه همسرش در نشست”بهمن” در روز پنجم جشنواره فجر۳۳

نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی بهمن دقایقی پیش در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی"بهمن" با حضور فاطمه معتمدآریا و احمد حامد(بازیگر) و مریم شیرازی (بازیگر) مرتضی فرشباف (کارگردان) و جواد نوروز بیگی (تهیه کننده) برگزار شد.

مرتضی فرشباف (کارگردان) : فیلم سینمایی بهمن را از زندگی مادربزرگم برداشت کردم . و با داستان کوتاه یک نویسنده آمریکایی تلفیق کردم .

فاطمه معتمدآریا : من با مطبوعاتی ها 30 سال در سینما بودم و به من لطف دارند . بعد از اینجا بدون من تا به امروز کاری در سینما نداشتم.  من شخصا انرژی خاصی از دیدن این فیلم پیدا کردم. صبر برای تماشای این فیلم به نسبت خیلی فیلمهای دیگر باید بیشتر باشد و ساخت این فیلم بسیار سخت است.

جواد نوروزبیگی (تهیه کننده) :خیلی سخت می شود به این نتیجه رسید روی این دسته از فیلمها سرمایه گذاری کرد. واقعا ساخت فیلم در دمای -20 درجه بسیار سخت بود و من در حد بضاعت خودم به این تیم کمک کردم.
 

فرشباف: شخصیت اصلی زن قصه با توجه به حرکت های صورت و نوع بازی معتمد آریا خلق شد.سوال درباره ریتم فیلم معمول ترین سوالی بود که به ذهنم می رسید. این فیلم 100 دقیقه بود و به دلیل اینکه تم فیلم روی ایستایی زمان و سکون تاکید دارد شاید این باعث کند شدن ریتم فیلم شود و این اتفاق روی استاتیک دوربین هم حتی تاثیر داشت.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟