تبلیغات یک شرکت برای تاکید بر اهمیت داشتن بیمه سفر

شرکت “ای پی ای” تصمیم گرفت با زوج ‌های مسافر از همه جا بی‌ خبر در فرودگاه بین‌ المللی کنیا شوخی کند تا آنان به اهمیت بیمه سفر پی ببرند.

به گزارش ریسک نیوز،از  صنعت بیمه و به نقل از بیزینس اینشورنس، شرکت "ای پی ای" تصمیم گرفت با زوج ‌های مسافر از همه جا بی‌ خبر در فرودگاه بین‌ المللی کنیا شوخی کند تا آنان به اهمیت بیمه سفر پی ببرند.

این شرکت با اطلاع از این مسئله که همه افراد از چک کردن کیف ‌ها و چمدان ‌هایشان در فرودگاه متنفر هستند، تصمیم گرفت تا یک شوخی کوچک با مسافران کند. اکثر مسافران از این موضوع در هراسند که در طول سفر به چمدان های آنان خسارت های وارد شود و یا آنان به طور کل گم شوند؛ این موضوع یکی از دغدغه ‌های اصلی بسیاری از مسافران به شمار می ‌رود.

با این تصمیم چند چمدان آسیب دیده تحویل چمدان ‌ها در فرودگاه شد و همه حاضران در فرودگاه به تماشای مسافرانی نشستند که با ترس به چمدان ‌ها و کیف ‌های باز شده و صدمه خورده نگاه می ‌کردند. اما پس از مدتی یک کیف با پیام تبلیغاتی این شرکت روی تسمه نقاله مخصوص تحویل چمدان در فرودگاه با این شعار حرکت می‌ کند که "نگران نباشید، هیچ کیف و چمدانی واقعا آسیب ندیده است."

در بیمه مسافرتی، بیمه‌ گر متعهد می‌ شود که در طول دوران مشخص مسافرت، کلیه هزینه ‌های درمانی و بیمارستانی هر یک از بیمه‌شدگان که براساس شرایط قرارداد و با رعایت فرانشیز توافق شده، قابل پرداخت است را جبران کند.

به طور کلی تعهدات بیمه ‌گر شامل هزینه‌های ویزیت پزشک، جراحی، پانسمان، انواع آزمایش‌ های پزشکی، مخارج بیهوشی، هزینه‌ های اتاق عمل و جابجایی به بیمارستان، هزینه‌های دارو، دندانپزشکی، بلایای طبیعی، تروریسم، زایمان و هر حادثه دیگری است که بیمه‌گر براساس شرایط قرارداد، خود را ملزم به پرداخت آن کرده است.

همچنین در برخی از بیمه نامه دیگر خسارت ها مانند گم شدن یا آسیب دیدن چمدان های مسافران نیز تحت پوشش قرار می گیرد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟