بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی «بیمه معلم» عرضه شد

بیمه معلم در سال ۹۳ با راه‌اندازی کمیته تخصصی بیمه‌های زندگی با هدف توسعه شبکه فروش این بیمه و ارائه محصولات با کیفیت توانست محصول بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی و سیستم خبره مدیریت و توسعه فروش تحت عنوان نرم‌افزار زندگی‌سازان که مشاوره و نیازسنجی مشتریان را انجام می‌دهد به بازار و صنعت بیمه ارائه کند.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، پس ازآنکه بیمه معلم با افزایش سرمایه، مدیریت بهینه پرتفوی و کاهش ریسک توانست توانگری خود را از سطح چهار به سطح یک ارتقا دهد، مدیریت بیمه معلم توسعه بیمه‌های عمر را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داد. ابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم دراین خصوص به «دنیای اقتصاد» گفت: بیمه معلم در سال 93 با راه‌اندازی کمیته تخصصی بیمه‌های زندگی با هدف توسعه شبکه فروش این بیمه و ارائه محصولات با کیفیت توانست محصول بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی و سیستم خبره مدیریت و توسعه فروش تحت عنوان نرم‌افزار زندگی‌سازان که مشاوره و نیازسنجی مشتریان را انجام می‌دهد به بازار و صنعت بیمه ارائه کند.

تحسیری افزود: تاکنون بیش از هزار نماینده بیمه معلم طبق متدها و روش‌های نوین بازاریابی فروش بسیار خوبی داشته‌اند و به‌خصوص قشر فرهنگیان ازاین طرح استقبال خوبی کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ذهنی بازنشستگان، مسائل اقتصادی خانواده در این دوران است، ادامه داد: آنها به دلیل کهولت سن، توانایی انجام کار را ندارند، در نتیجه بزرگ‌ترین منبع درآمد خود را از دست می‌دهند. در این دوره، نقدینگی افراد نسبت به دوره‌های قبلی کاهش و هزینه‌های درمانی، حوادث از کارافتادگی و فوت، تحصیلات و آتیه فرزندان افزایش می‌یابد.

به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد  – مدیرعامل بیمه معلم افزود: بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی بیمه معلم می‌تواند انتخاب مناسبی برای اقشار مختلف باشد تا علاوه‌بر داشتن تمام پوشش‌های بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری به تامین و جبران هزینه‌های وارده با پرداخت مستمری مناسب کمک کند.

تحسیری امکان دریافت اندوخته تشکیل شده به‌صورت یکجا، پوشش فوت ناگهانی بیمه شده برابر با سرمایه بیمه‌نامه، پوشش فوت ناشی از حادثه، تا 4 برابر سرمایه عادی، غرامت نقص عضو و از کارافتادگی ناشی از حادثه، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کارافتادگی ناشی از حادثه بیمه شده و امکان تعدیل سرمایه و حق بیمه به‌منظور جبران آثار منفی تورم را از مزایای بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی عنوان کرد و افزود: نمایندگان به عنوان بازوان شرکت‌های بیمه در پیشخوان بیمه معلم تلاش بسیار زیادی انجام می‌دهند. ما علاوه‌بر اجرای دستورالعمل آیین‌نامه تشویق و ارائه تسهیلات برای نمایندگان از جشنواره فروش و اهدای هدایا بر اساس عملکرد نیز برای نمایندگان استفاده می‌کنیم.

او از اجرای طرح 20 ویژه دانش‌آموزان با ارائه جشنواره فروش ویژه نمایندگان به عنوان طرحی تشویقی برای نمایندگان نام برد و افزود: انگیزه نمایندگان تاثیر مستقیم برفعال بودن بیمه‌های عمر تا سررسید قرارداد دارد.تحسیری مهم‌ترین امتیاز این طرح را امکان خرید بیمه‌نامه برای همه اقشار جامعه دانست و افزود: افراد با پرداخت حق بیمه‌ای معادل 10 درصد درآمد ماهانه خود می‌توانند آینده خود و خانواده‌شان را تامین کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟