ترکیب متفاوت اتاق بازرگانی تهران/ کدام کاندیدا بیشترین آرا را از آن خود می‌کنند؟

تحرکات انتخاباتی فعالان اقتصادی در حالی این روزها به اوج خود رسیده است که تابناک اقتصادی به بررسی ترکیب جدید و متفاوت اتاق بازرگانی تهران که احتمال رای‌ آوردنشان در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی بالاست، پرداخت.

به گزارش تابناک اقتصادی، تحرکات انتخاباتی فعالان اقتصادی در این روزها به اوج خود رسیده است.

با توجه به روزهای پایانی تبلیغات، تابناک اقتصادی روی به یک پیش بینی احتمالی از کاندیدایی که احتمال رای آوردنشان در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی بالاست، آورد.

پیش بینی تابناک اقتصادی نشان می‌دهد فهرست‌های انتخاباتی رای چندانی نخواهند داشت بلکه این چهره‌ها و افراد خواهند بود که بنا به فعالیت‌شان رای خواهند آورد.

براساس این گزارش، به احتمال زیاد، آل اسحاق، میرمحمدصادقی، جهانگیری، عسگراولادی، خلیلی، بهرامن، خوانساری، حریری، حاج بابا، صدرهاشمی، پورقاضی، حمید حسینی، بهزادیان، راسخ، اسلامیان، پرویزیان، برخوردار، ترک نژاد، دوست حسینی، مهرعلیزاده، ظهیری، رئیس زاده، دانشور، اکبریان (مستوفی)، جمیلی، خاموشی، سلطانی (عارف)، دانشمند، نجفی منش، رجال و محسن بهرامی رای بالایی خواهند داشت و کرسی‌های اتاق تهران را از آن خود خواهند کرد.

البته باید توجه داشت که در بخش معدن رقابت سختی وجود خواهد داشت و از چهار صندلی به احتمال زیاد میرمحمدصادقی و بهرامن دو صندلی را در اختیار خواهند گرفت و برای دو صندلی دیگر رقابت اصلی بین سلطانی، اکبریان، عارف، مستوفی و نوریان خواهد بود.

به نظر می رسد چند چهره جدید نیز احتمال رای آوری بالایی در انتخابات اتاق بازرگانی تهران خواهند داشت و این تعداد به احتمال زیاد، کمتر از 10 نفر خواهند بود.

در نهایت 40 نفر از فعالان اقتصادی راهی اتاق بازرگانی تهران خواهند شد و 20 نفر هم دولت به این ترکیب خواهد افزود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟