همزمان با چهاردهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بیمه نوین برای دومین سال پیاپی موفق به دریافت تندیس نقرهای رعایت حقوق مصرف کنندگان گردید.
به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، در چهاردهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، شرکت بیمه نوین موفق به کسب تندیس نقرهای در حوزه خدمات شد و سهراب میرفخرایی؛ معاونت طرح و توسعه بیمه نوین به نمایندگی از سوی مدیرعامل این جایزه را دریافت نمود.
توجه ویژه به مسئله رعایت حقوق مصرفکنندگان با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کسب رضایت حداکثری بیمهگذاران و توجه ویژه به نیازها و انتظارات بیمهگذاران و ذینفعان شرکت بیمه نوین، از دلایل موفقیت این شرکت به عنوان نخستین شرکت بیمهای دارنده جایزه رعایت حقوق مصرفکنندگان در صنعت بیمه بوده است.
چهاردهمین همایش روز ملی حقوق مصرف کنندگان و تولیدگنندگان در روز شنبه نهم اسفند با حضور مدیران شرکتها، بنگاههای اقتصادی و صاحبان صنایع در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با هدف معرفی بنگاه های برتر حامی حقوق مصرف کننده برگزار شد.
دیدگاه شما چیست؟