حضور گودرزی در مراسم ترحیم دو خبرنگار ورزشی

مراسم ترحیم میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگاری که نوروز امسال در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه جانشان را از دست دادند با حضور وزیر ورزش و جوانان ، مسئولان و جامعه ورزش و رسانه کشور در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،مراسم ترحیم میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگاری که نوروز امسال در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه جانشان را از دست دادند با حضور وزیر ورزش و جوانان ، مسئولان و جامعه ورزش و رسانه کشور در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در این مراسم که از ساعت 15 تا 17 امروز دوشنبه 17 فروردین ماه برگزار شد ، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور و محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش، امیر رضا خادم معاون حقوقی امور مجلس و استان ها، رباب شهریان معاون امور ورزش بانوان، مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و محمد خرم مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران حضور داشتند.

همچنین کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، جمع کثیری از مسئولان ورزشی،‌ مربیان، پیشکسوتان، شماری از نمایندگان مجلس ، برخی روسای فدراسیون ها و اعضای تیم های ملی، خبرنگاران، گویندگان و مجریان برنامه های ورزشی رادیو و تلویزیون نیز در این مراسم حضور داشتند.

میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگار ورزشی ایران که برای پوشش خبری و تصویری دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا از محل اردوی تیم ملی در اتریش راهی اسپانیا شده بودند، در بازگشت به خاطر سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه جان به جان آفرین تسلیم کردند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟