رضازاده باید استعفا کند

امور مجامع معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش وجوانان اعلام کرد که حسین رضازاده نامزد ریاست فدراسیون وزنه برداری تا ششم اردیبهشت برای استعفا از شورای شهر تهران و کسب اجازه شرکت در انتخابات این فدراسیون فرصت دارد.

به گزارش ریسک نیوز،استعفای رسمی حسین رضازاده نامزد ریاست انتخابات فدراسیون وزنه برداری حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه باید بدست معاونت قهرمانی برسد و درصورت ارائه نشدن استعفا، وی اجازه شرکت در انتخابات را ندارد.

انتخابات فدراسیون وزنه برداری روز دوشنبه هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وزارت ورزش و جوانان بااستناد به نامه های سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری حضور رضا زاده در انتخابات فدراسیون وزنه برداری را بدون استعفا از شورای شهر خلاف قانون اعلام کرده است. 

مهدی چمران هفته گذشته در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در خصوص حضور رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه برداری گفته بود: سازمان بازرسی قانونی بودن شرکت رضازاده در انتخابات را منوط به رای شورای حل اختلاف دانسته که بر اساس رای شورای حل اختلاف این موضوع بلااشکال است.

رضازاده نیز اعلام کرده بود که با توجه به رای شورای حل اختلاف مشکلی برای حضور در انتخابات ندارد.

پیش از این وزارت ورزش وجوانان از حضور هادی ساعی و عباس جدیدی در انتخابات فدراسیون های تکواندو و کشتی بدلیل حضور در شورای شهر جلوگیری کرده است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟