جدال شاگردان مهدوی کیا با بایرن مونیخ

دیشب قرعه کشی تورنمنت معتبر و بین المللی در اتریش برگزار شد که تیم آکادمی کیا با بایرن مونیخ هم گروه شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از "ورزش سه"، تیم زیر 11 سال آکادمی کیا با مدیریت مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق تیم ملی باید اوایل خرداد ماه در این تورنمنت بین المللی شرکت خواهد کرد که دیشب مراسم قرعه کشی این رقابت ها برگزار شد.

مهدوی کیا و علی دوستی مهر سرمربی این تیم به عنوان نمایندگان ایران در این مراسم حضور داشتند. ایران در این رقابت ها با تیم مقتدر بایرن مونیخ هم گروه شده که می تواند این بازی در جهت رشد تیم های پایه کمک زیادی به فوتبالیست های جوان ایران کند. تیم کیا با دو تیم آلمانی و یک تیم از فنلاند و یک تیم از اتریش هم گروه مصاف خواهد داد.

این مسابقات بسیار معتبر است و برای حضور در این رقابت ها تیم ها باید در مسابقات انتخابی شرکت کنند و در گروها هایشان قهرمان شوند اما به دلیل اعتبار و تجربه ای که مهدوی کیا در اروپا دارد و اینکه سفیر فوتبال آسیاست بدون شرکت در رقابت های انتخابی جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است. در 18 دوره گذشته فقط یک تیم از ژاپن در این مسابقات حضور داشته و در این دوره تیم کیا نماینده ایران خواهد بود. مهدوی کیا با تاسیس این اکادمی کامی در جهت رشد فوتبال پپایه برداشته است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟