۵روز نمایشگاه کتاب ۴۸۴ هزار تراکنش/هر کارتخوان ۳۲ تراکنش انجام داده است

در پنج روز اول نمایشگاه در مجموع بالع بر ۴۸۴ هزار تراکنش روی ۳۰۰۰ پایانه فروگاهی نصب شده توسط شرکت آسان پرداخت انجام شده است. این تعداد تراکنش به معنای انجام روزانه ۹۷ هزار تراکنش بوده است.همچنین به طور متوسط هر پایانه فروش در هر روز ۳۲.۳ و در کل پنج روز ۱۶۱.۴تراکنش انجام داده است./تعداد پایایانه های فروش تخصیص یافته توسط آسان پرداخت نزدیک به ۳ هزار دستگاه اعلام شده است

به گزارش ریسک نیوز،خضور صنعت پردا خت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب باعث شده تا پرداخت ها با سهولت انجام شود.
 در پنج روز اول نمایشگاه در مجموع بالع بر 484 هزار تراکنش روی 3000 پایانه فروگاهی نصب شده توسط شرکت آسان پرداخت انجام شده است. این تعداد تراکنش به معنای انجام روزانه 97 هزار تراکنش بوده است.
همچنین به طور متوسط هر پایانه فروش در هر روز 32.3 و در کل پنج روز 161.4تراکنش انجام شده است.در همین حال هر پایانه فروشگاهی در نمایشگاه در هر ساعت 1.35 تراکنش و در ساعات کاری 2.9 تراکنش انجام داده است.

روز اول

تعداد کل تراکنش های انجام گرفته  در روز نخست  بالغ بر 40 هزار تراکنش اعلام شد. سال گذشته 30 هزار و 987 تراکنش بر روی دستگاههای کارتخوان انجام گرفته بود که بر این اساس امسال با افزایش 38 درصدی مواجه بوده ایم.

روز دوم نمایشگاه

 بنا بر آمارهای اعلام شده توسط اسان پرداخت ،شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، در روز دوم نمایشگاه بیش از 177 هزار تراکنش توسط بازدید کنندگان انجام شده است.
همچنین تعداد تراکنش ها به حدود 159 هزار فقره رسید که نسبت به روز مشابه سال قبل  از لحاظ تعداد تراکنش ها حدود 17 هزار مورد افزایش داشته ایم.

روز سوم
 با توجه به آمارهای اعلام شده توسط شرکت ارائه دهنده پرداخت الکترونیک تعداد تراکنش ها در روز سوم   از مرز 190 هزارتراکنش گذشته است که درمقایسه با سال گذشته که تعداد آن حدود 160 هزار تراکنش بوده افزایش 30 درصدی تراکنش ها را نشان می دهد.

روز چهارم
تعداد تراکنش ها در روز چهارم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیش از 107 هزار و پانصد تراکنش اعلام شده است که در مقایسه با روز مشابه نمایشگاه کتاب سال گذشته باافزایش 30 درصدی تراکنش ها روبرو بوده است.
این گزارش می افزاید در روز چهارم نمایشگاه از کل تراکنش های موفق  که بیش از98 هزار تراکنش بوده،90 هزار و 538  تراکنش مربوط به عملیات خرید و  7 هزار و هشتصدو 64 تراکنش مربوط به مانده گیری از حساب ها بوده است.

روزپنجم
درپنجمین روز از برگزاری نمایشگاه کتاب تعداد 131 هزار و 737تراکنش  به ثبت رسید. در روز پنجم دستگاههای کارتخوان نصب شده توسط این شرکت آسان پرداخت در غرفه های نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، جمعا 119 هزار و 902 بار مورد استفاده خریداران کتاب قرار گرفت.
این در حالی است که از این تعداد 110 هزار و 595 تراکنش مربوط به عملیات مالی و 9 هزار و 307 مورد جهت اعلام موجودی کارت ها بود.

مبلغ کل تراکنش های مالی روز پنجم برگزاری نمایشگاه کتاب، افزون بر 4 میلیارد و 570 میلیون تومان بود.

سرعت تراکنش ها

سرعت انجام تراکنش ها روی دستگاههای کارتخوان شرکت آسان پرداخت و همچنین سرویس دهی مناسب نیروهای پشتیبان از نقاط قوت این شرکت در ارائه سرویس های پرداخت الکترونیک در نمایشگاه کتاب عنوان شده است.

بنابراین گزارش تعداد پایایانه های فروش تخصیص داده شده توسط شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک  تا کنون نزدیک به  3 هزار دستگاه  اعلام شده است که توسط 110 پشتیبان فعال، آماده خدمت رسانی به غرفه داران می باشد.
سال گذشته بیش از 2300 دستگاه کارت‌خوان در غرفه‌ها نصب شده بود .که امسال به 3000 دستگاه می رسد همپنین  این دستگاه‌ها توسط 150 نفر از تکنسین‌های شرکت آسان پرداخت 24 ساعت قبل از افتتاح نمایشگاه نصب و راه‌اندازی شد.
 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟