مشارکت پیشخوان دولت با بیمه سلامت

مشارکت دفاتر پیشخوان خدمات دولت و سازمان بیمه سلامت ایران درطرح بیمه سلامت همگانی تحولی عظیم و ماندگار را در کارنامه نظام سلامت کشور بوجود آورد.

به گزارش ریسک نیوز، سومین همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در مورخ 22 اردیبهشت ماه سالجاری در سالن همایش های اجلاس سران، برگزار شد.

دکتر محمد جواد کبیر با بیان این مطلب که یکی از رموز موفقیت دولتها در دنیا چابکسازی ، بهینه سازی و بهبود اثر بخشی است ، اظهار داشت : اثر نمادهایی که می تواند نشانگر موثری برای چابکسازی دولتها باشد، همانا واگذاری خدمات تصدی گری از طریق این دفاتر است .
 در این راستا وی افزود : پوشش فراگیر بیمه درمان و طرح بیمه سلامت همگانی تحولی عظیم در کارنامه نظام سلامت ، سازمان بیمه سلامت ایران و دولت تدبیر و امید است که از طریق آن توانستیم بیش از 8 میلیون نفر از افراد فاقد پوشش بیمه در کشور را تحت پوشش بیمه ای قرار داده و خدمات درمانی مورد نیاز را در اختیار آنان قرار دهیم .
 مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران همچنین تصریح کرد : باید در تمامی مناطق ، شهرها ، بخش ها و روستاهایی که مردم نیازمند دریافت خدمات هستند ، این دفاتر وجود داشته باشد و با بکارگیری افراد متخصص بتواند کارآیی لازم را در پاسخگویی به مردم داشته باشد .
دکتر کبیر اذعان داشت : واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان باید بصورت مستمر مورد پایش و نظارت قرار گیرد .
وی در پایان گفت : امیدواریم با همکاری و همفکری دستگاههای اجرایی کشور و دفاتر پیشخوان خدمات دولت شرایطی را فراهم نماییم تا به لحاظ کمی و کیفی نظام خدمت رسانی را ارتقاء و بهبود بخشیم .

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟