برگزاری دوره آموزشی «مهارت های ارتباطی مسئولین دفاتر» در بیمه سرمد

دوره آموزشی «مهارت های ارتباطی مسئولین دفاتر» روز چهارشنبه و پنج شنبه ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مسئولین دفاتر ستاد و شعب بیمه سرمد در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،و به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، علیرضا هادی، مدیر عامل این شرکت با حضور در ساعات اولیه تشکیل کلاس، با تاکید بر امر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، این امر را بسیار حائز عنوان و تصریح کرد: هدف از تشکیل این دوره آموزشی چگونگی پاسخگویی درست و صحیح به مشتریان و کسب مهارت های ارتباطی در جهت ایجاد ارتباط با ارباب رجوع می باشد؛ به طور کلی مشتری مداری به عنوان یک اصل مهم در بیمه سرمد به شمار می رود و تلاش همه مدیران، کارکنان و نمایندگان باید بر این اصل استوار باشد.
بر اساس این گزارش، این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت، به تدریس دکتر رضازاده و در شعبه سرو تهران بیمه سرمد برگزار شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟