بیمه ایران نشان و استاندارد بین المللی گرفت

شرکت‌سهامی‌بیمه‌ایران با تکیه بر خلاقیت،ابتکار،ایجاد توسعه و رشد درون و برون سازمانی دربخش های تخصصی موفق به دریافت نشان واستاندارد بین المللی از کشور آلمان شد.

به گزارش ریسک نیوز،از روابط عمومی بیمه ایران، براساس اعلام ‌مرکز تحقیقات وارزیابی دبیر خانه توسعه صنایع ملی ایران نشان واستاندارد بین المللی (QC-Services) کیفیت واعتباردرارائه خدمات تخصصی بیمه از سوی کشورآلمان به بیمه ایران با توجه به پویایی و رشد وتعالی صورت گرفته دراین مجموعه اهدا شده است.

 درهمین ارتباط ودرحاشیه برگزاری دومین اجلاس متخصصین و روسای بانک،بیمه،بورس وشرکتهای تاثیرگذاردراقتصاد کشور "‌ باینکس Bainex " که درمرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد این نشان به مسوولان بیمه ایران تقدیم گردید.

 همچنین بیمه ایران نشان زرین اعتماد مشتریان درصنعت بیمه را از آن خود کرد و باردیگر برصدرجدول رتبه بندی بهترین ارائه کننده خدمات بیمه ای درکشور قرارگرفت.

درلوح تقدیر از بیمه ایران آمده است:‌کسب این جوایزنشانگر برتری و تمایزبیمه ایران از سایر شرکت‌های بیمه ای است.

 درادامه ابراز امیدواری کرده است: این نشان باعث اعتباربخشی برای آن مجموعه درمسیرگسترش بازارهدف وافزایش تقاضای مشتریان شود.

براساس اعلام دبیرخانه مرکزتحقیقات وارزیابی توسعه صنایع ملی ایران نشست مشترک سالیانه مدیران و روسای بانک‌ ها،بیمه و فعالان بورس، بزرگترین و مهمترین اجلاس سالیانه مسوولان این نهاد های پولی و مالی درکشور می باشد که توسط این دبیرخانه برگزار می شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟