میزان بدهی شرکت های بیمه به بیمارستان ها مشخص شد/ طرح نظام رتبه بندی ریسک بررسی شد

نحوه برگزاری آزمون نمایندگی، نشست مشترک با وزیر دادگستری، گزارش کارگروه مالی سندیکا و آخرین وضعیت طرح تحول سلامت از موضوعات مطرخ شده در این جلسه شورا بود.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، صد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای عمومی سندیکا با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید. در ابتدای جلسه و پیش از دستور نحوه برگزاری آزمون نمایندگی و نقاط قوت و ضعف آن توسط اعضا بررسی شد که ضمن پاسخ نماینده بیمه مرکزی در شورای عمومی به سوالات، در نهایت مقرر شد سندیکا نظرات شرکتها در این خصوص را به بیمه مرکزی منعکس کند.

 

در ادامه دبیرکل سندیکا گزارش مختصری از نشست مشترک با وزیر دادگستری به اعضا ارائه و اظهار امیدواری کرد با گسترش تعاملات با نهادهای مرتبط سازو کارهای مناسبتری برای صنعت بیمه تدوین گردد.

 

مسعود حجاریان مدیرعامل شرکت بیمه ملت و مدیر انجمن حرفه ای صنعت بیمه نیز در خصوص طرح نظام رتبه بندی ریسک که در حال حاضر در انجمن حرفه ای صورت می پذیرد توضیحاتی ارائه داد.

 

در ادامه جلسه مجید رافع دبیر کارگروه مالی سندیکا و نماینده سندیکا در هیات حل اختلاف مالیاتی گزارش کاملی از فعالیت های صورت گرفته در کارگروه و اهم مصوبات و اقدامات به ویژه نحوه ثبت های مالی بیمه های عمر و زندگی و کنسرسیوم به اعضای شورا ارائه داد. همچنین در خصوص حضور نماینده سندیکا در روند بررسی پرونده های مطرح شده نماینده های شرکتهای بیمه در هیات های حل اختلاف مالیاتی شهر تهران مقرر شد این همکاری برا ی نماینده های شرکت های بیمه نیز پوشش داده شود.

 

دکتر عطری عضو هیات مدیره شرکت بیمه دانا و دبیر کارگروه درمان سندیکا نیز گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت طرح تحول سلامت کشور و میزان بدهی شرکتهای بیمه به بیمارستانها ارائه داد که مشخص گردید نیمی از بدهی های مطرح شده مربوط به به شرکتهای بیمه بازرگانی نیست. همچنین شورای عمومی مصوب نمود تا سندیکا اقدامات لازم را جهت شفافیت بیشتر هزینه های درمانی مشمول پوشش بیمه درمان تکمیلی صورت دهد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟