مصوبات تعرفه‌ای همواره در جهت حفظ آرامش مدیران بیمه ای بوده است

عضو شورایعالی سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه در تعرفه های ابلاغی دولت ، عدالت رعایت نشده است، گفت :مصوبات تعرفه‌ای کشور همواره در جهت حفظ آرامش مدیران بیمه ای بوده است و هیچ مقامی در کشور ، علت عدم حمایت مالی را کنکاش نمی کند.

به گزارش ریسک نیوز،داریوش طاهرخانی‌عضو شورایعالی سازمان نظام‌پزشکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در هیچ یک از قوانین موجود در کشور تصویب نشده است که ملاک پرداخت سهم بیمه ها براساس تعرفه دولتی محاسبه گردد؛ اظهار داشت :همواره بیمه های پایه کشور، دولت ها را به مسیری هدایت می نمایند تا در مصوبه هیات دولت ، مبنای محاسبات سهم پرداختی بیمه ها در بخش خصوصی براساس تعرفه های دولتی باشد.

 وی افزود: این موضوع موجب خواهد شد تا مردم در مراجعاتشان به بخش خصوصی بواسطه این مصوبه دولت ، ناگزیر به پرداخت مابه التفاوت تعرفه دولتی تا خصوصی نیز شوند و در واقع دولت ها هیچ حمایت معنا داری در این پرداخت ها با مردم ندارند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه از این تعرفه ها نه مردم سود میبرند و نه آحاد جامعه پزشکی تصریح کرد :رشد پایین تعرفه های دولتی ، موجب افزایش پرداخت از جیب مردم خواهد شد که البته بیمه‌ها از این فضا بیشترین استفاده را می برند.

عضو شورایعالی سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد : دولتمردان نیز همواره سعی می نمایند ، با فضا سازی های رسانه ای و تبلیغاتی ، جلوه ای دروغین از درآمدهای بی انتها در حوزه درمان را چون سرابی در بیابان سوزان ترسیم نمایند ، تا  مردم عدم وجود سایه بان حمایتی بیمه ها و دولت ها را فراموش کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟