سرعت اینترنت ایستگاه فضایی دایال‌آپ است!

مطمئناً زندگی در فضا تجربه‌ی بسیار حیرت‌انگیزی است و نکات مثبت بسیاری دارد اما گویا دسترسی به اینترنت پرسرعت در زمره‌ی این نکات مثبت نیست؛ به گفته‌ی فضانوردان وضعیت اینترنت در ایستگاه فضایی بین‌المللی حتی از اینترنت دایال-آپ هم کندتر است،

به گزارش ریسک نیوز،مطمئناً زندگی در فضا تجربه‌ی بسیار حیرت‌انگیزی است و نکات مثبت بسیاری دارد اما گویا دسترسی به اینترنت پرسرعت در زمره‌ی این نکات مثبت نیست؛ به گفته‌ی فضانوردان وضعیت اینترنت در ایستگاه فضایی بین‌المللی حتی از اینترنت دایال-آپ هم کندتر است، اما می‌گویند که سرویس‌های ایمیل‌شان ایمن هستند! اما چرا در جایی که همه چیز می‌بایست تا حد ممکن پیشرفته و به‌روز باشد، وضعیت اینترنت این‌طور است؟

اتصال اینترنت در فضا از طریق شبکه‌ای از ارتباطات ماهواره‌ای برقرار می‌شود، که همان مجموعه ماهواره‌هایی هستند که مهندسین ناسا از روی زمین برای برقراری ارتباط با فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی مورد استفاده قرار می‌دهند و مطمئناً این ایستگاه از لحاظ دسترسی به محصولات تکنولوژیک به هیچ وجه کمبودی ندارد. دسترسی فضانوردان و ساکنین ایستگاه فضایی بین‌المللی به اینترنت پنج سال پیش برای نخستین بار مهیا شد و ناسا معتقد است ارتباط دائمی با اعضای خانواده و ساکنین زمین موجب بهبود کیفیت زندگی این فضانوردان و کاهش حس جداافتادگی آن‌ها از جهان شده است.
 

فضانوردان: سرعت اینترنت ایستگاه فضایی بین‌المللی در حد دایال-آپ است!

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟