عزیزانتان را با چند کلیک از هر جای دنیا، «سورپرایز» کنید

دیگر گذشت آن روزگاری که برای غافلگیر کردن عزیزی، باید با ده نفر هماهنگ می شدی تا بتوانی برای شام یا سالگرد یک روز خاطرانگیر او را غافلگیر کنی، آخرش هم نمی شد یا عزیزتان متوجه می شد یا یکی از مسئولان رستوران فراموش می کرد که میز مورد نظر شما را رزرو کند و یا … . امروز با پیشرفت تکنولو‍ژی و به کار گیری روز افزون انواع برنامه و اپلیکیشن ها زندگی ساده تر شده و کافی است که با فراخوانی هر کدام از این برنامه ها، کار را به آنها سپرد و با خیال راحت از کنارش گذشت.

به گزارش ریسک نیوز،برای مثال همین «سورپرایز گجت»، وب سایتی که برای عزیزان شما در هر کجای دنیا یا کشور عزیزمان ایران پیشنهاد ویژه ای با توجه به علاقه و بودجه شما دارند.

در واقع سورپرایزگجت یک فروشگاه اینترنتی است که برای ایرانیان خارج از کشور فعالیت می کند و به آنها این امکان را می دهد تا خانواده یا دوستان خود را در ایران سورپرایز و خوشحال کنند. این سورپرایز کردن از طریق هدیه های جالب و متنوعی که در سایت قرار دارد و همچنین بسته های مسافرتی و تفریحی انجام می شود.

اغلب هدایا 24 ساعته به دست هدیه گیرنده می رسد و از لحظه سورپرایز و شادی اونها فیلم و عکس تهیه شده و برای فرد سفارش دهنده در خارج از کشور ارسال می شود تا به نوعی آنها هم در این شادی شریک باشند و خودشون را در کنار عزیزانشان حس کنند.

سجاد زینالی یکی از بنیانگذاران این وب سایت درباره کارشان می گوید:« کارسورپرایزگجت ارائه ایده های خلاقانه برای سورپرایز کردن یک نفر و اجرای اون ایده ها با بالاترین کیفیت است. به عنوان مثال یه ایرانی خارج از کشور می تواند از راه دور پدر و مادرش را در سالگرد ازدواج و یا تولدشان به رستورانی مجلل دعوت کند، رستورانی که در آن سورپرایزهای مختلفی در انتظار فرد هدیه گیرنده خواهد بود. میهمانان ابتدا نام خودشون و نام هدیه دهنده رو روی بنرهای خوش آمدگویی می بینند. به صورت تشریفاتی از اونها استقبال می شود. در طول صرف شام موسیقی مورد علاقه هدیه گیرنده که از قبل هماهنگ شده به صورت زنده اجرا می شود. در پایان غذا هم یک عکس نوستالژیک از خودش و هدیه گیرنده روی بشقاب چاپ شده. دریافت می کند ( البته این هدایا می تواند با توجه به سلیقه سفارش دهنده تغییر کند).

سینا اسکندری، دیگر بنیانگذاز وب سایت سورپرایز گجت در ادامه صحبت های همکارش ادامه می دهد: « هدایای متنوع دیگری را می توان در سورپرایز گجت سفارش داد. مثلا کاربران می توانند صبح یه روز تعطیل برای یک دوست صبحانه ارسال کنند و او را سورپرایز کنند. یا می توانند جواهرات دست ساز که به طور سفارشی با نام هدیه گیرنده برش داده شده یا یک شال که شعری با خط نستعلیق به انتخاب سفارش دهنده روی آن نوشته شده است، تقدیم عزیزانشان کنند.»

وی می افزاید:« گل، انواع کیک های تصویری،، تابلو فرش با عکسهای خاطره انگیز، بسته های تفریحی مثل طهران گردی، سفر و… از جمله دیگر هدیه ها و سورپرایزهای ماست.»

سورپرایز گجت چطور کار می کند؟

زینالی در مورد اینکه این وب سایت دقیقا چطور کار می کند توضیح می دهد:« ابتدا باید وارد وب سایت به آدرس www.surprisegadget.com شوند ؛ هدیه مورد نظرشان را انتخاب کنند. برای هر هدیه تعدادی سوال پرسیده می شود تا آن هدیه به طور اختصاصی ارسال شود، مثلا چه رنگی با چه متنی با چه روبانی و … حتی از شخص پرسیده می شود که تمایل دارد آن را با هدیه دیگری همراه کند یا خیر. در مرحله بعدی تاریخی که مد نظر دارند تا هدیه تحویل داده شود رو تعیین خواهند کرد و پس از پرداخت تیم ما فعالیت را شروع خواهند کرد.»

زینالی می افزاید:« ایرانیان داخل کشور و خارج کشور می توانند از سرویس های این وبسایت استفاده کنند و سفارش خود را با کارت اعتباری محل زندگیشان پرداخت کنند »

اسکندری نیز با توضیح آنکه این وب سایت فقط برای عزیزانی که از یکدیگر دور هستند، نیست؛ مثالی را مطرح می کند:« به عنوان مثال شخصی که به علت مشغله زیاد نمی تواند برای انتخاب هدیه همسرش وقت کافی بگذارد کافی است سری به این وب سایت بزند و هدیه ای سفارشی متناسب با علاقمندی ها و روحیات همسرش انتخاب کند و در عرض چند ثانیه سفارش را ثبت کرده و یک هدیه خاص را به همسرش هدیه دهد.»

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟