استرالیایی ها به خرید بیمه سایبر روی آورده اند

هر چقدر خرید بیمه سایبر برای شرکتها در اولویت قرار میگیرد، اهمیت حضور در فضای دیجیتال نیز افزایش می یابد.

به گزارش ریسک نیوزاز صنعت بیمه به نقل  از  لایو اینشورنس، مرکز امنیت فضای سایبر استرالیا تاکید کرد که حملات سایبری در این کشور به بیشترین میزان خود رسیده است؛ به همین دلیل تعداد شرکتهای تجاری که به خرید بیمه نامه فضای سایبر احتیاج دارند نسبت به گذشته افزایش یافته است.

به گفته این مرکز، شبکه دیجیتال استرالیا در حال تجربه افزایش حملات پیچیده در هر دو بخش عمومی و خصوصی است بنابراین هر چقدر خرید بیمه سایبر برای شرکت ها در اولویت قرار میگیرد، اهمیت حضور در فضای دیجیتال نیز افزایش می یابد.

به گزارش مرکز امنیت فضای سایبر استرالیا، حملات سایبری از منابع گسترده بیشماری انجام می شود. افراد، سازمان ها، سازمان های جنایی و سازمان های اطلاعاتی از دیگر کشورها در این حملات و افزایش آنان دست دارند.

این مرکز بر این نکته تاکید می کند که فاصله زیادی برای درک تهدیدهای موجود در دنیای دیجیتال وجود دارد اما شرکت های تجاری به زودی خواهند فهمید با چالش جدی و مهمی مواجه اند که باید برای مقابله با آن در استراتژی های خود تجدیدنظر کنند.

در این گزارش آمده است که بازار بیمه سایبر در استرالیا به سرعت رو به رشد است چراکه موسسه های خدمات مالی و سازمان های مخابراتی و ارتباطی به دنبال پوششی برای مقابله با تهدیدهای دنیای دیجیتال هستند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟