۵۰ درصد بازنشستگان کشور با تامین اجتماعی سرو کار دارند

رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: حدود ۵۰ درصد از نیروهای مولد کشور و همچنین ۵۰ درصد از بازنشستگان به طور مستقیم با این سازمان سرو کار دارند

به گزارش ریسک نیوز،عباس کبریایی‌زاده در پنجمین جلسه هیئت امنای موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی و مراسم معارفه دکتر شهرام غفاری رئیس جدید این موسسه تاکید کرد: با توجه به سوابق گذشته دکتر غفاری، می‌توان پویایی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی را شاهد بود و اطمینان دارم این موسسه جایگاه واقعی خود را پیدا می کند.

وی اضافه کرد: در سازمان تامین اجتماعی ظرفیت‌های پژوهشی فراوانی وجود دارد و این سازمان می‌تواند در انجام مطالعات سیاست محور و سیاستگذاری های موثر در حوزه سلامت پیشرو باشد.

رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با توجه به زیر ساخت‌هایی که در حوزه تحقیقات اجتماعی و جامعه شناسی و اقتصاد وجود دارد ، موسسه عالی پژوهش می تواند پل ارتباطی بسیار خوبی برای پژوهش های موثر و کاربردی باشد.

کبریایی‌زاده با اشاره به اینکه نزدیک به ۵۰ درصد از نیروهای مولد کشور و همچنین ۵۰ درصد از بازنشستگان به طور مستقیم با این سازمان سرو کار دارند افزود: فعالیت در حوزه نیروهای کار گذشته و آتی کشور، بستر آموزشی خوبی را برای این سازمان فراهم کرده است و موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی می‌تواند با بهره گیری از این بستر، تحولی در حوزه‌های پژوهشی ایجاد کند.

رئیس هیئت مدیره تامین اجتماعی در ادامه اظهار کرد: باید فعالیت‌های پژوهشی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی اولویت بندی شود و برنامه‌ها و عملکرد این موسسه پشتیبان فکری برای تصمیمات اتخاذ شده در این سازمان باشد.

دکتر غفاری رئیس موسسه عالی پژوهش نیز در این مراسم گفت: موسسه عالی پژوهش ظرفیت های بسیار بالایی برای انجام تحقیقات و پژوهشها دارد که با تلاش‌های کارکنان این موسسه زیر ساخت‌های انجام این پژوهشها فراهم شده است.

وی افزود: راه‌های پیشین ما را به نتایج گذشته می‌رساند بنابراین برای تغییر و دستاوردهای جدید باید راه‌های جدیدی را طی کنیم.

رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی تاکید کرد: بزودی برنامه‌های اجرایی خود را برای موسسه به هیات امنا ارائه می‌کنیم.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟