رایتل آموزش‌ها را آنلاین می‌سازد

با استفاده از بستر فراهم شده توسط رایتل و همچنین امضای تفاهم نامه‌ای مابین این اپراتور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از این پس بخشی از آموزش‌های قابل ارایه سازمان مذکور از طریق فضای مجازی، بر بستر شبکه رایتل ارایه می‌شوند.

به گزارش ریسک نیوز،شرکت رایتل و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان دو مجموعه از زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاهم‌نامه همکاری متقابلی در جهت فراهم آوری بستر مورد نیاز با هدف گسترش هرچه بیشتر حوزه خدمات آموزشی منعقد کردند.

براساس این تفاهم نامه دو ساله، رایتل و سازمان آموزش فنی و حرفه ای نسبت به ایجاد کارگروه مشترک فنی، مالی و حقوقی اقدام کرده و مدل‌های اجرایی پروژه‌های آتی را ارایه خواهند داد.

این گزارش می‌افزاید براساس این تفاهم نامه کاربران با استفاده از زیر ساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات رایتل در هر نقطه از کشور که تحت پوشش شبکه رایتل باشند می توانند به محتوای بارگذاری شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای دسترسی داشته باشند.

طبق این تفاهم‌نامه و در ادامه طرح رای‌آموز رایتل آموزش‌ها به صورت الکترونیکی و فضای مجازی تحت وب و گوشی‌های همراه دنبال خواهد شد و از این پس آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وارد فاز جدیدی با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا خواهد شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟