بیمه شهر در راه است / پیکارجو مدیر عامل بیمه شهر می شود

وعده پور زندی برای تاسیس بیمه شهر در سال ۹۴ به تحقق پیوسته و مراحل قانونی طی شده است به طوریکه در این راستا کامبیز پیکار جو ، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سابق بیمه سینا نیز قرار است ، کسوت مدیریت بیمه شهر را بر تن کند.

به گزارش ریسک نیوز،مدیر عامل بانک شهر  در نوزدهم اسفند سال 93 در گفتگو با پایگاه خبری ریسک نیوز از راه اندازی شرکت بیمه توسط بانک شهر و با همکاری شهرداری های کلانشهر ها خبر داد و افزود: بیمه شهر از پتانسیلی که شهرداری ها در حوزه بیمه های ساختمانی دارند ، استفاده خواهد کرد که این پتانسیل ها بدون شک این شرکت را قدرتمند می کند تا جایگاه خاصی در میان شرکت های بیمه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بیمه شهر بدون شک قدرتمند از بانک شهر خواهد بود ، عنوان کرد: بیمه شهر با سرمایه تاسیس 400 میلیارد تومانی که مورد تایید بیمه مرکزی است شروع به کار می کند .

پورزندی افزود: موافقت اصولی و business plan بیمه شهر هم اکنون در بیمه مرکزی است که در صورت موافقت بیمه مرکزی سال 94 تاسیس آن عملیاتی می شود .

بیمه شهر در راه است

به گزارش ریسک نیوز ، شنیده ها حاکی از آن است که وعده پور زندی برای تاسیس بیمه شهر در سال 94 به تحقق پیوسته و مراحل قانونی طی شده است به طوریکه در این راستا کامبیز پیکار جو ، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سابق بیمه سینا نیز قرار است ، کسوت مدیریت بیمه شهر را بر تن کند.

کامبیز پیکارجو در حال حاضر مدیر عامل شرکت سرویس بیمه شهر است ، این شرکت خدمات بیمه ای در واقع زیرمجموعه بیمه آسیا است که خدمات بیمه ای به شهرداری ها ارایه می دهد .

گفتنی است ،پیکارجو  لیسانس علوم اقتصادی با گرایش نظری ، فوق لیسانس علوم اقتصادی با گرایش انرژی و ودکترای اقتصاد مالی و بین المللی را در کارنامه تحصیلی خود دارد .

این گزارش می افزاید ، تا کنون بانک شهربرای ارایه خدمات بیمه ای  یک بیمه کارگزار داشته است ،به طوریکه  از طریق بیمه سرمد که 20 درصد سهام آن را دارد ، در حوزه فعالیت های بیمه قدم برداشته است که با تاسیس شرکت بیمه تلاش دارد ، با همکاری شهرداری های کلانشهر ها وارد عملیات بیمه گری شود.

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟