گردان و بدشانسی مقابل مربی تیم ملی

با اینکه رکورد بسته ماندن دروازه سپاهان در لیگ برتر به ۳۰۰ دقیقه هم نرسید اما از آخرین باری که دروازه شهاب گردان در ورزشگاه فولادشهر باز شده بود چهار ماه می‌گذشت.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از "ورزش سه"، شهاب گردان که در آخرین مسابقه لیگ چهاردهم و در دو بازی ابتدایی لیگ پانزدهم دروازه خود را بسته نگه داشته بود امید داشت تا این روند را در چند بازی دیگر نیز ادامه دهد اما دروازه او در سیزدهمین دقیقه بازی با پرسپولیس توسط مهدی طارمی باز شد تا فعلا هوای رکوردشکنی به سر دروازه‌بان سپاهان نزند.

پیش از این، آخرین گل دریافتی سپاهان به هفته ماقبل آخر لیگ گذشته برمی‌گشت جایی که دروازه تیم اصفهانی در هفتاد و هشتمین دقیقه دیدار با نفت مسجدسلیمان توسط فرزاد محمدی باز شد. به این ترتیب، رکود گل نخوردن شهاب روی عدد 295 متوقف ماند و حتی به 300 دقیقه هم نرسید. با این حال، از آخرین گل دریافتی گردان در فولادشهر چهار ماه می‌گذشت و این گل به دیدار با تراکتورسازی از هفته بیست و پنجم لیگ گذشته برمی‌گشت جایی که لوسیا ادینیو بیست و سوم فروردین ماه امسال دروازه سپاهان را پیش چشم هواداران این تیم گشود. از قضا قفل دروازه شهاب در فولادشهر در حضور مربی دروازه‌بانهای تیم ملی شکسته شد تا پاقدم گاسپار برای گردان خوب نبوده نباشد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟