رضایت ۸۵ درصدی مشتریان گیلانی از بیمه معلم

مدیر شعبه استان گیلان بیمه معلم از رضایتمندی بالای ۸۵ درصدی مشتریان، از نحوه ارائه خسارت و عملکرد نمایندگی های این شرکت درسطح استان گیلان خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،ولی اله نمایشی عصر دیروز در همایش نمایندگان بیمه معلم استان گیلان با اشاره به اهمیت افزایش رضایتمندی مشتریان از نحوه ارائه خدمات بیمه ای، اظهار داشت: با توجه به آخرین نظرسنجی های صورت پذیرفته، بیش از 85 درصد از مشتریان از نحوه ارائه خسارت بیمه و عملکرد نمایندگی های بیمه معلم استان گیلان رضایت دارند.

وی با بیان اینکه امروزه مشتری مداری و افزایش رضایت مشتریان، به عنوان اولین ویژگی بنگاه های اقتصادی موفق محسوب می شود، افزود: افزایش رضایتمندی مشتریان موجب استمرار دوام و بقای شرکت می شود.

مدیر بیمه معلم گیلان با تاکید بر لزوم ارتقای فرهنگ بیمه در بین عموم مردم، خاطرنشان کرد: نمایندگان بیمه معلم علاوه بر ارائه خدمات بیمه ای به مشتری، باید به عنوان یک مشاور ضمن شناخت جامع نسبت به نیازمندی مشتریان خود، متناسب ترین خدمت بیمه ای را به آنان ارائه کنند.

نمایشی بررسی و شناخت بازار هدف و برنامه ریزی برای ارتقای بیش از پیش جایگاه بیمه معلم نزد مشتریان را به عنوان مهمترین استراتژی شرکت بیمه معلم عنوان کرد و گفت: نقش نمایندگان بیمه معلم در پیشبرد این استراتژی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی ارتقای فرهنگ بیمه زندگی در ذهن مشتریان را از دیگر اهداف بیمه معلم دانست و تاکید کرد: تشریح مناسب مزایا و محاسن بیمه زندگی معلم برای مشتریان می تواند موجبات استقبال آنان از این بیمه را فراهم نماید.

شایان ذکر است در پایان این همایش از نمایندگان برتر فروش بیمه عمر و آتش سوزی درسطح استان گیلان تقدیر به عمل آمد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟