دولت باید پاسخگوی تاخیر در واریز یارانه‌ها باشد نه‌ مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اظهار بی اطلاعی از تأخیر در پردخت یارانه ماه جاری گفت: دولت باید در خصوص تأخیر در واریز یارانه نقدی پاسخگو باشد نه مجلس.

به گزارش ریسک نیوز،دولت با حذف دو میلیون نفر از لیست یارانه بگیران که به اعتقاد دولت یازدهم ثروتمند محسوب می شدند، ماهانه 1100میلیارد تومان از منابع خود حفظ کرده است.

این در حالی بود که تأخیر در پرداخت یارانه ماه های گذشته باعث شد در این مدت دولت عملاً تاکنون یارانه یک ماه را پرداخت نکند.

دولت باید پاسخگو باشد
تجربه تأخیر در پرداخت یارانه ماه های اخیر باعث شد که دیگر از صف یارانه بگیران در مقابل دستگاه های خودپرداز که بیست و یکم هر ماه تشکیل می شد، خبری نباشد. در این راستا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی میزان با اظهار بی اطلاعی درباره احتمال تأخیر یارانه ماه جاری بیان کرد: دولت باید پاسخگوی تأخیر در پرداخت یارانه ها باشد.

مجلس پیگیر تاخیر واریز یارانه ها نیست
محمد علیپور افزود: در این خصوص نباید از مجلس خواست که پیگیر تاخیر پرداخت یارانه ماه جاری باشد چرا که مجلس در جریان آن نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: یارانه، مطالبه ملت تلقی نمی شود که مجلس بخواهد به عنوان خواسته مردم آن را دنبال کند.

این نماینده مجلس گفت: با تمام این شرایط دولت نباید در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها کوتاهی کند و قانون را به نحو احسن اجرایی کند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟