از مراکز آموزشی ایران رقاصه تحویل می‌گیرید

رقاصه های آینده ایران در مراکز آموزشی همین کشور رشد می‌کنند و عجیب نیست کودکی که از سنین پایین آموزش رقص ببیند و با جنس مخالف خود به رقص های غربی بپردازد در آینده نگهدارنده ی حجاب فاطمی نباشند و رفتارشان رنگی از حیا نداشته باشد.

به گزارش ریسک نیوز،پبا ظهور فرهنگ غرب در جامعه ایران و اسلام، زن که مهمترین و اصلی ترین مربیان کودک خود بود موظف به کار کردن دوشادوش مردان شدند و با این اتفاق مهمترین وظیفه خود یعنی مادری را از یاد بردند و تربیت فرزندان خود را به دیگری سپرد.

یکی از مهمترین وظایف پدر و مادر تربیت فرزند به عنوان ثمره زندگی است در حالی که ما به این مساله کمتر اهمیت می دهیم و معمولا والدین هرچه سریع تر بچه ها را از خود دور می کنند و به مهد کودک های می سپارند و آینده کودکان خورا به خطر می اندازند.

تحصیل و کار والدین به ویژه مادران از جمله عوامل شایعی است که پای هر کودکی را به مهد کودک ها باز می کند اما نکته قابل تامل این است که آیا محلی که کودک برای ساعات زیادی از روز به آن سپرده می شود جای مناسبی برای تربیت آنهاست.

عدم حضور مادر در خانه و الگوپذیری کودک از سایرین، به دور شدن مادر و نقش مادر – فرزندی منجر می شود و در سا‌ل‌های بعد نیز عواقب آن خانواده را در بر خواهد گرفت. در ساله های اخیر، مادران ۷۵درصد از کودکان پیش دبستانی شاغل هستند و این روند همچنان رو به افزایش است.

سیاست های آموزشی نامناسب برخی از مهدکودک ها به ترویج فرهنگ غربی می پردازد و به هویت اسلامی _ایرانی جامعه چوب حراج می زند و به کودکان از سنین پایین تجمل گرایی را آموزش می دهند و با آموزه های غربی کودکان را تربیت میکنند.

یقینا کودکی که از سنین پایین آموزش رقص ببیند و با جنس مخالف خود به رقص های غربی از جمله باله بپردازد در آینده فرزند صالحی نمی شود و نمیتوان از او انتظار حیا داشت زیرا اعتقادات دینی در کودکی او جایی نداشته است.

خانواده ها نیز هزینه بسیاری میکنند و تربیت فرزندان خود را با پول تضمین میکنند اما در اصل تربیت کودکان ما در جامعه اسلامی به شیوه غربی است و تربیت اسلامی در مهدکودک ها جایی ندارد و به اسم تمدن و به روز بودن کارتون ها و شخصیت های غربی را به خورد کودکان میدهند و به آنها رقص و ساز و آواز را تزریق میکنند.

رقاصه های آینده ایران در مراکز آموزشی همین مرز و بوم رشد میکنند و از کودکی با فرهنگ غربی عجین می شوند و عجیب نیست اگر آنها در آینده نگهدارنده ی حجاب فاطمی نباشند و رفتارشان رنگی از حیا نداشته باشد.

متاسفانه قوانین و اصول روانشناسی در مهدکودک ها رعایت نمی شود و در خیلی از این مراکز بی تفاوت از اصول و بدون آگاهی از مبانی روان شناسی، برای کودکان برنامه ریزی می کنند و در اصل مهد کودک ها فرهنگ اسلامی را سلاخی میکنند.

بهترین دوره برای تربیت فرزند، دوران کودکی است زیرا در این سنین حس تقلید و نیز حس پذیرش آموزه‏ های تربیتی، در سطح بالایی از توانمندی قرار دارد و کودک به خوبی آن‏چه را که به او آموخته می‏شود، فرا می‏گیرد و کودکان با آمادگی بالای ذهنی برای تقلید و آموزش در سنین پایین امروزه توسط مهدکودک ها و مدارس در جهت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

اهمیت تربیت صحیح کودکان به قدری مورد توجه قرار دارد که رهبر انقلاب در دیدار خود با هیئت دولت به طور صریح و بی پرده به مشکلات موجود در مهدکودک ها اشاره نمودند و با بیان این نکنه که مهد کودک ها امروز به عنوان محل رخنه ی دشمن در تربیت غربی کودکان جامعه ی اسلامی مبدل شده است، نگرانی به جا و به موقع خود را اظهار نموده اند و اشاره ای به اینکه متولیان امر باید با جدیت و همت بیشتری وارد عمل شوند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟