در خصوص بیمه توسعه در چارچوب قوانین حرکت کردیم

وی با اشاره به عدم تمدید قرارداد بیمه ایران با آموزش و پرورش و مشکلات و مسائل پیش آمده در خصوص شرکت بیمه توسعه گفت: نهایت سعی و تلاش این بود که برنامه ها در چارچوب قوانین و مقررات اجرا شود.

به گزارش ریسک نیوزاز  اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، محمود  امراللهی مدیر عامل سابق بیمه ایران در مراسم تودیع خود در سندیکای بیمه گران ایران با بیان این مطلب گفت: با توجه به رهاشدگی شرکت، تأکید اصلی ما اصلاح امور برای بهبود فعالیت ها بود و بر همین اساس اوایل کار هجمه ها برای ادامه فعالیت زیاد شده بود.

به گفته وی تأکید بر خرد جمعی، وحدت و انسجام مهم ترین رویکردهای اتخاذ شده برای اداره شرکت سهامی بیمه ایران بوده است.

وی با اشاره به عدم تمدید قرارداد بیمه ایران با آموزش و پرورش بخاطر بدهکاری ۴۳۰ میلیارد تومانی و مشکلات و مسائل پیش آمده در خصوص شرکت بیمه توسعه گفت: نهایت سعی و تلاش این بود که برنامه ها در چارچوب قوانین و مقررات اجرا شود.

امراللهی با اشاره به مهم ترین فعالیت های انجام گرفته در طی ۲۰ ماه اداره شرکت بیمه ایران، از تدوین استراتژی کلان شرکت بیمه بر اساس راهبردهای وزارت امور اقتصادی و دارایی، ساماندهی حساب های بانکی شرکت، استقرار سیستم دریافت و پرداخت الکترونیک وحذف ۲۰۰ هزار چک دستی، استقرار سیستم یکپارچه بیمه گری، طراحی راهبردهای لازم برای توسعه بیمه زندگی، رسیدگی به وضعیت زیان دیدگان بیمه توسعه با کمک مالی بیمه مرکزی به عنوان برخی از فعالیت های خود نام برد.

بهره برداری از سامانه های پرداخت اقساط و ارائه و فروش خدمات بیمه ای، سامانه فراگیر مبتنی بر وب برای استفاده از بیمه تکمیلی درمان و راه اندازی بزرگترین مرکز ارتباط با ذی نفعان از دیگر برنامه هایی بود که امراللهی در این جلسه به آنها اشاره کرد.

امراللهی از افزایش سرمایه ۹ برابری شرکت، شفاف سازی صورتهای مالی، اجرای برنامه توریسم سلامت، انعقاد قرارداد با بنیاد شهید به عنوان بزرگترین قرارداد تاریخ صنعت بیمه کشور، هماهنگی های لازم برای خرید خدمت امداد هوایی به عنوان دیگر فعالیت های انجام گرفته در طول ۲۰ ماه مدیریت بر شرکت بیمه ایران یاد کرد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟