نفت بدون مبعلی طلسم شد

نفت تهران از روزی که ایمان مبعلی آسیب دیده، طعم پیروزی را نچشیده. غیبت مهندس نفت بدجوری به چشم آمده. بهترین پاسور لیگ که نفت بدون او گویی چیزی کم دارد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از "ورزش سه" ایمان مبعلی نقش بسزایی در موفقیت نفت تهران در فصل گذشته داشت. هافبک بازیساز این تیم که 16 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد و موفق شد عنوان بهترین پاسور لیگ را به خود اختصاص بدهد. نفت هم با توانایی های مبعلی روی ضربه های ایستگاهی توانست به عنوان سومی لیگ برتر و نایب قهرمانی جام حذفی دست یابد و البته به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کند.

خبر مصدومیت مبعلی روز 27 مردادماه منتشر شد. یک خبر تلخ در آستانه بازی نفت مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا. این خبر اردوی نفت را تحت تاثیر قرار داد. چون منصوریان تیمش را باید بدون مهندس مبعلی به زمین می فرستاد. مبعلی بازی نکرد و نفت با نتیجه یک- صفر در آزادی شکست خورد. بعد از آن و در غیاب مبعلی، نفت دو تساوی و یک شکست در لیگ برتر و یک شکست دیگر مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است.

ماحصل تلاش نفت بدوم مبعلی ، سه شکست و دو تساوی بوده است. این تیم در روزهای غیبت مبعلی هرگز طعم برد را نچشیده و اکنون هم در رده پانزدهم جدول جا خوش کرده است. رتبه ای که با بازگشت ایمان مبعلی شاید دستخوش تغییر شود و نفت با پاس های دیدنی او به رتبه های بالای جدول صعود کند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟