پیگیرپاسخ سوالات مردم از بیمه گران هستیم

شورای گفت‌وگوی رسانه و صنعت بیمه با هدف پیگیری مسائل روز بیمه و پاسخگویی کارشناسان ارشد به سوالات رسانه تشکیل شده است.

به گزارش ریسک نیوز،رئیس این شورا در گفت‌وگو با برنامه نمودار رادیو ایران دراین خصوص گفت: مردم ایران از خدمات بیمه‌های بازرگانی استقبال نمی‌کنند که البته بخش عمده‌ای از این بی‌میلی ناشی از نداشتن اطلاعات درست جامعه از صنعت بیمه و بخشی به‌خاطر نبود سرویس‌دهی مطلوب در این صنعت است، این چالش ایده اولیه تشکل نوین شورای گفت و گوی رسانه و صنعت بیمه شد که با حضور خبرنگاران فعال این حوزه فعالیت دارد.

لیلا اکبرپور افزود: شورای گفت‌وگوی رسانه و صنعت بیمه هفته‌ای یک بار جلسه دارد که در هر جلسه یکی از کارشناسان صنعت بیمه میهمان شورا است و با نگاهی به گذشته و بررسی مسائل و چالش‌های روز بیمه راهکارهای کاربردی را برای توسعه بیمه درآینده ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: محور اصلی گفت‌وگو‌ها بررسی و شناخت دلایل اصلی مشکلات کنونی صنعت بیمه است که سعی می‌شود با بهره‌مندی از تجارب کشورهایی که در صنعت بیمه پیشتاز هستند راهکارهای جدیدی پیش پای صنعت بیمه گذاشته شود تا درنهایت مردم خدمات بهتری از بیمه‌گران دریافت کنند. اکبرپور یادآور شد: تاکنون کارشناسان زیادی از صنعت بیمه با استقبال ازاین تشکل نوین دعوت شورا را برای پاسخگویی قبول کرده‌اند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟