خبر خوش برای گل‌محمدی و ذوب آهن

قاسم حدادی‌فر، هافبک ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن اصفهان که در هفته‌های نخست لیگ برتر با مصدومیت مواجه بود، به دیدار روز جمعه این تیم مقابل سایپای البرز می‌رسد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از مهر،قاسم حدادی‌فر، هافبک ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن اصفهان که در هفته‌های گذشته و دیدارهای اخیر ذوب‌آهن در لیگ برتر با مشکل مصدومیت مواجه بود، در حال حاضر مشکلی برای بازی کردن در این تیم اصفهانی ندارد.

این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه کف پای خود، در هفته‌های نخست لیگ برتر برای تیم اصفهانی به میدان نرفت اما با بهبود شرایط خود در هفته هشتم می‌تواند برای تیم اصفهانی بازی کند.

حدادی‌فر در دو دیدار تدارکاتی اخیر ذوب‌آهن اصفهان مقابل تیم امید نساجی قائمشهر و همچنین تیم فوتبال دسته یکی گیتی‌پسند اصفهان به میدان رفت و در این بازی‌ها برای تیم اصفهانی گلزنی نیز کرد.

این خبر بدون شک برای یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب‌آهن اصفهان که می‌تواند از این هافبک باتجربه تیم خود استفاده کند، خبر بسیار خوبی خواهد بود.

شجاعی، سرپرست تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به شرایط قاسم حدادی‌فر، هافبک این تیم اصفهانی اظهار داشت: خوشبختانه مصدومیت قاسم حدادی‌فر در حال حاضر بهبود پیدا کرده و در صورتی که کادر فنی تیم تشخیص دهند، این بازیکن می‌تواند در دیدار مقابل سایپای البرز به میدان برود.

وی افزود: مهرداد قنبری، دیگر بازیکن ذوب‌آهن نیز هفته گذشته عمل جراحی رباط صلیبی خود را انجام داد و در حال حاضر برای بهبود شرایط خود به تمرین می‌پردازد.

البته ذوبی‌ها با توجه به تأخیر برخی بازیکنان ملی‌پوش خود خواستار آن شدند که دیدار ین تیم مقابل سایپای البرز، با یک روز تأخیر برگزار شود.

کاوه رضایی و رشید مظاهری، با تیم ملی بزرگسالان ایران، ولید اسماعیل و علی حمام با تیم ملی لبنان، پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و صائب محبی نیز با تیم ملی امید هستند و رضا شکاری نیز در حال حاضر در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و سایپای البرز در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۴۵ روز جمعه برگزار می‌شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟