ارائه خدمات به فرهنگیان بازنشسته از طریق دفاتر پیشخوان دولت

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ازامضای توافق نامه سه جانبه وزارت آموزش و پرورش، صندوق بازنشستگی کشوری وکانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت به منظور ارائه خدمات به فرهنگیان بازنشسته خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از معاونت توسعه مدیریت  و پشتیبانی ، سید محمد بطحایی اظهار کرد: در راستای تسهیل خدمات دستگاه های اجرایی و کاهش خدمات سفر، چهارده عنوان خدمت دولتی   به دفاتر شهری و روستایی پیشخوان  دولت ، واگذار خواهد شد تا به شکل شایسته در اختیار فرهنگیان بازنشسته قرار گیرد.

بطحایی  در مورد خدمات واگذار شده توسط وزارت آموزش و پرورش به دفاتر پیشخوان دولت تصریح کرد:استعلام مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری ، اصلاح اطلاعات هویتی بازنشستگان و موظفین ، درخواست قطع حقوق ناشی از فوت ، ثبت کاهش  عائله مندی ، چاپ فیش حقوقی و حکم بازنشستگی ، هزینه بیمه عمر، در خواست وام ، تقاضای تورهای زیارتی و سیاحتی ، تمدید وکالت نامه داخل کشور، ثبت کاهش تعداد وراث، درخواست صدور گواهی دریافت حقوق از صندوق برای ارایه به مراجع ذی صلاح  ، در خواست کارت شناسایی و منزلت و تاییدیه هزینه عینک و عصا ؛  عناوین این خدمات می باشند.

معاون توسعه مدیریت  و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تاریخ واگذاری این خدمات را چهار ماه پس از امضای توافق نامه عنوان کرد و افزود: این خدمات علاوه بر دفاتر پیشخوان دولت از طریق درگاه الکترونیکی به آدرس epishkhsn.ir  ارائه می شود.

این توافق نامه در تاریخ  23/8/94    به امضای سید محمد بطحایی ، محمد رضا ترابی و علی فلاح حقیقی نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، سازمان بازنشستگی کشوری و کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت رسید.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟