برگزاری سومین نشست گپ و گفت با موضوع بررسی راهکارهای توسعه بیمه های آتش سوزی

سومین نشست گپ و گفت با موضوع بررسی راهکارهای توسعه بیمه های آتش سوزی با محوریت پوشش بلایای طبیعی در جامعه برگزار می گردد.

به گزارش ریسک نیوز،سومین نشست از سلسله نشست های گپ و گفت با موضوع بررسی راهکارهای توسعه بیمه های آتش سوزی در جامعه در روز دوشنبه 5 بهمن ماه از ساعت 17 الی 19 در دانشگاه تهران با همت سندیکای بیمه گران ایران و شبکه اجتماعی بیمه بیدبرگ برگزار می شود.

بر اساس این گزارش سخنرانان این نشست  محمد رضائی مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه ایران، علیرضا مقرب مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه البرز، محمدفرید لطیفی معاون سازمان مدیریت بحران و  محمد لطفی عضو هیئت مدیره انجمن کارشناسان صنعت بیمه می باشند.

محورهای گفتمان این نشست ترویج پوشش های اضافی بیمه های آتش سوزی در حوزه بلایای طبیعی، چالش های فرهنگی توسعه بیمه آتش سوزی در جامعه و تجارب موفق توسعه بیمه های آتش سوزی در داخل و خارج از ایران می باشد.

•  نشانی محل برگزاری: تهران، امیرآباد شمالی، خیابان شانزدهم، درب پردیس شمالی دانشگاه تهران، سالن پارک علم و فناوری می باشد.
•  ثبت نام و شرکت در گپ و گفت رایگان می باشد. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.gapogoft.net مراجعه کرده و یا با دبیرخانه گپ و گفت به شماره 02164545436 تماس حاصل فرمایید.
•  علاقمندانی که امکان حضور در گپ و گفت را ندارند، می توانند به صورت وبینار این رویداد را مشاهده نمایند. برای ثبت نام در وبینار با دبیرخانه تماس حاصل فرمایید.
•  گواهینامه حضور توسط جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر ارائه می شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟