صندوق خسارت های بدنی، نقش بيمه گر اتکايي شخص ثالث را خواهد داشت

مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی گفت: از سال آینده صندوق در حقیقت به نوعی بیمه گر دوم خواهد شد و بعنوان بیمه گر اتکایی شرکت های بیمه نیز فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت بدنی،  دکتر علی جباری مدیرعامل این نهاد در جمع کارکنان ساختمان مرکزی صندوق با اشاره به ماموریت های محوله در قانون جدید بیمه شخص ثالث به صندوق گفت: امروز صندوق خسارت های بدنی با اصلاح قانون بیمه شخص ثالث ، هم ماموریت ها و هم جایگاهش گسترده شده است ، از سال آینده صندوق در حقیقت به نوعی بیمه گر دوم خواهد شد و بعنوان بیمه گر اتکایی شرکت های بیمه نیز فعالیت خواهد داشت.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی با اشاره به آمادگی این نهاد برای اجرای قانون جدید بیمه شخص ثالث اظهار داشت: تلاش های زیادی از سال گذشته جهت تعالی صندوق صورت گرفت تا که امروز صندوق تامین خسارت بدنی بعنوان یکی از سازمان های حاکمیتی نظام اسلامی ایفاگر نقشی باشد در راستای عدالت محوری، آسایش و رفاه هموطنان و حمایت از قربانیان حوادث رانندگی .

جباری افزود: همواره یکی از جلساتی که مشتاق به شرکت در آن هستم جلسه با همکاران صندوق است زیرا معتقدم سرمایه یک سازمان ، نیروی انسانی آن سازمان است.
وی ادامه داد: در سازمانی هستیم که کار درآن مقدس است ، زیرا هدف ما کاهش آلام آسیب دیدگان است .

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور در پایان از تکریم ارباب رجوع را خواست خود از همکاران صندوق عنوان نموده و افزود: باید نیروی انسانی صندوق با نشاط و توانمند تلاش خود را در جهت تکریم ارباب رجوع بکار بندند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟