محبوب پرسپولیسی ها به لیگ آمریکا پیوست!

ایمون زاید هرگز بازیکن درجه اولی نبود. او قبل و بعد از حضور در پرسپولیس نیز هرگز موفقیت چندانی نداشت اما با همان ۳ گلی که در دربی تاریخی زد و آن نتیجه دراماتیک، برای همیشه در قلب هواداران پرسپولیس ماند.

به گزارش ریسک نیوز،شنیدیم زاید به لیگ آمریکا رفته و همین بهانه‌ای شد برای گفت‌وگویی تازه با او…

 

در خصـــــوص پرسپولیس فعلی چه نظری داری؟

چند بازی پرسپولیس در فصل جدید را دیدم. پرسپولیس امسال خیلی سازمان‌یافته‌تر از فصل قبل بازی می‌کند، طوری که من احساس می‌کنم بازیکنانش اعتماد به نفس بیشتری دارند و درصدد پیروزی و کسب موفقیت‌های بیشتر هستند.

از برانکو، سرمربی پرسپولیس، شناخت داری؟

برانکو مربی خیلی خوبی است. من او را خوب می‌شناسم و می‌دانم که او در تیم ملی ایران نتایج خوب و قابل قبولی کسب کرده و به همین دلیل هم مسئولان باشگاه پرسپولیس، برانکو را به تیم‌شان آورده‌اند تا او در پرسپولیس این فصل هم کار بزرگی انجام دهد، به همین دلیل توقع قهرمانی از پرسپولیس برانکو انتظار زیادی نیست.

به نظرتان چرا پرسپولیس در چند سال گذشته در کسب عنوان قهرمانی لیگ و گلزنی ناموفق بوده؟

چون سرخپوشان فقط یک مهاجم خوب داشتند که می‌توانسته گل بزند اما امسال علاوه بر بنتسون و علیپور ستاره‌ای مثل طارمی هم هست. او شانس اول آقای گلی است و با گل‌هایش پرسپولیس را قهرمان می‌کند.

دربی رفت این فصل را دیدی؟

بله از طریق اینترنت دیدم. پرسپولیس بازی خیلی خوبی را ارائه داد و در بیشتر دقایق حاکم مطلق توپ و میدان بود اما استقلال خیلی باهوش بود و روی فرصت‌طلبی بهترش به گل رسید. پرسپولیس خیلی شانس آورد که با گل دقیقه 94 بنتسون از شکست گریخت. البته من فکر می‌کنم طارمی در دربی برگشت هت‌تریک می‌کند!

شنیدیم به لیگ دسته دوم آمریکا پیوسته‌ای؟

من در فوتبالم دنبال یک چالش جدید و هیجان‌انگیز بودم و لیگ آمریکا و تیم «ایندی الون» را انتخاب کردم. لیگ آمریکا در حال بزرگ و بزرگ‌تر شدن است. در این لیگ ابتدا بکام حضور داشت، بعد از آن رابی کین، استیون جرارد و بعد هم فرانک لمپارد و رائول به این لیگ آمدند. در حال حاضر هم آمریکایی‌ها ایمون زاید را به تیم‌شان آورده‌اند تا از او استفاده کنند (با خنده). من متخصص هت‌تریک هستم و امسال اینجا چند بار هت‌تریک می‌کنم.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟