انصاری جایگزین دقیقی اصل شد

با حکم رییس پژوهشکده بیمه، احمدرضا انصاری سرپرست معاونت پژوهشی این پژوهشکده شد.

به گزارش ریسک نیوز،روابط عمومی پژوهشکده بیمه، صبح دیروز در مراسمی با حضور دکتر صفری و مدیران پژوهشکده بیمه، آئین تودیع و معارفه سرپرست پژوهشی برگزار شد.

رئیس پژوهشکده بیمه در این مراسم با اعلام اهمیت نقش و جایگاه این معاونت در پاسخگویی به نیازهای مطالعاتی و تحقیقاتی صنعت بیمه کشور گفت: خوشبختانه آنچه امروز شاهد آنیم تأکیداتی است که بطور همه جانبه بویژه از سوی نهاد ناظر مبنی بر اتخاذ تصمیمات اجرایی و سیاست‌گذاری مبتنی بر پژوهش صورت می پذیرد.

وی با اشاره به بخشی از اظهارات رئیس کل بیمه مرکزی در آخرین نشست خبری با رسانه ها افزود: مطابق آنچه رئیس کل بیمه مرکزی تصریح کرده اند که باید تصمیمات مبتنی بر مطالعات و تحقیقات بویژه پژوهش های پژوهشکده بیمه باشد؛ اهمیت جایگاه این معاونت بیشتر آشکار می شود. بنابراین لازم است که بطور جدی و تمام وقت امور مربوط به این معاونت پیگیری شود.

دکتر صفری در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش های دکتر دقیقی تشکر کرد و گفت: بدون تردید تجارب طولانی مدت ایشان در ارتقای جایگاه پژوهشکده موثر بوده و شایسته است بهره گیری از این خدمات تداوم یابد.

دکتر انصاری نیز در این مراسم اظهار داشت رفتار ضابطه مند و مبتنی بر چارچوب های قانونی و پیگیری مجدانه مطالبات پژوهشی صنعت بیمه از جمله نکاتی است که در دستور کار قرار خواهد داد.

گفتنی است دکتر احمدرضا انصاری دارای سوابق اجرایی طولانی بویژه در حوزه پژوهش های بیمه ای است و پیش از این عهده دار سرپرستی گروه اموال و مسئولیت پژوهشکده بیمه بوده است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟