سقوط آسانسور دانشگاه علامه ۵ مصدوم داشت + تکذیبیه

در حالیکه خبر ها از سانحه روز جمعه سقوط آسانسور در دانشگاه علامه طباطبایی تهران همزمان با برگزاری آزمون دکترا و مصدومیت پنج نفر حکایت کردند ،رییس دانشگاه علامه طباطبایی خبر سقوط آسانسور در دانشکده زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه و مصدومیت پنج نفر طی این حادثه را تکذیب کرد.

به گزارش ریسک نیوز،یک شاهد عینی عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: حوالی ساعت 13 ظهر امروز آسانسور دانشگاه علامه طباطبایی تهران در حالیکه آزمون دکترا برگزار می شد سقوط کرد و بر اثر این حادثه پنج زن و مرد مصدوم شدند. 


حسن عباسی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در این باره گفت: مصدومین این سانحه توسط تکنیسین های اورژانس بخش خصوصی به بیمارستان انتقال یافتند. 


وی افزود: با توجه به برگزاری آزمون دکترا، دانشگاه علامه طباطبایی اقدام به استقرار تکنیسین های اورژانس از بخش خصوصی در دانشگاه کرده بود. 
عباسی خاطرنشان کرد: این حادثه به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام نشده است. 


در این رابطه سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز گفت: این حادثه به مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی اعلام نشده از این رو در خصوص چگونگی و علت سانحه اطلاعی در دست نیست.

در همین حال رییس دانشگاه علامه طباطبایی خبر سقوط آسانسور در دانشکده زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه و مصدومیت پنج نفر طی این حادثه را تکذیب کرد.

دکتر حسین سلیمی، با اشاره به اخباری مبنی بر سقوط آسانسور و مصدومیت پنج نفر طی این حادثه، گفت: خبری که مبنی بر سقوط آسانسور در دانشگاه علامه در برخی رسانه ها منتشر شده است، باعث تعجب من شد، زیرا طبق گزارش های رسیده و اظهارات حاضران چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی افزود: در واقع پس از پایان برگزاری آزمون دکتری در این دانشکده، پنج نفر سوار آسانسور شده بودند که آسانسور مذکور هنگام پایین آمدن با تکان هایی مواجه شده و یکی از حاضرین در آسانسور که از داوطلبین بوده و خانمی باردار بوده اند، دچار افت فشار می شوند.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی از معاینه فرد مذکور توسط اورژانس خبر داد و افزود: در زمان حادثه، اورژانس در محل حاضر بوده و این خانم را تحت معاینه قرار می دهد و اعلام می کند که مشکلی وجود ندارد.
 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟