چپ‌ها نطق‌ روحانی را جدی نگیرند!

مهدی محمدی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: بازی خوشمزه‌ای شروع شده. روحانی لطف می کند و یک عکس یادگاری با عارف می‌گیرد، چپ‌ها سرخوش می‌شوند که ایام به کامشان است و…

به گزارش ریسک نیوز،مهدی محمدی در کانال تلگرامی اش نوشت: بازی خوشمزه ای شروع شده. روحانی لطف می کند و یک عکس یادگاری با عارف می گیرد، در نطقش نامی هم از محمد خاتمی می برد، چپ ها سرخوش می شوند که ایام به کامشان است و سهمی سزاوار از سیاست داخلی برده اند. هم زمان، در حالی که روحانی رییس شورای عالی امنیت ملی است و خود – البته به خلاف- می گوید شورا مصوبه ای درباره خاتمی ندارد، وضع او اگر نگوییم بدتر شده، حداقل این است که تغییری در آن حاصل نشده است.

 

چپ ها می توانند مطمئن باشند، روحانی در سخنرانی برای آنها کم نخواهد گذاشت، من حتی می توانم پیش بینی کنم چند لیچار آبدار هم نثار منتقدان آنها خواهد کرد. در عمل اما چندان نباید توقع اتفاقات شگفت داشته باشند. از نظر روحانی، خاتمی شاید بتواند به صفحه اول روزنامه ها برگردد ولی به دنیای واقعی سیاست هرگز بازنخواهد گشت. او باید برود و فایل تصویری بعدی اش را برای انتخابات ٩٦ و در حمایت از روحانی پر کند، شیخ حسن هم قول می دهد تا آن موقع تلگرام فیلتر نشده باشد!

من نام این وضعیت را "انحلال چپ در پدیده حسن روحانی" می گذارم، تا روحانی خود در کدام پدیده منحل شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟