تشکرتوِئیتری معصومه ابتکار از جناب خان

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست از جناب خان و رامبد جوان به خاطر نگاه و توجه ویژه به محیط زیست در برنامه خندوانه شبکه نسیم تشکر کرد.

به گزارش ریسک نیوز،معصومه ابتکار  معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در جدیدترین پست توئیتری خود به خاطر توجه ویژه برنامه خندوانه به محیط زیست از رامبد جوان و شخصیت دوست داشتنی این برنامه یعنی"جناب خان" تشکر کرد.

گفتنی است ، «خندوانه» در یکی از برنامه های خود  در هفته گذشته از همان ابتدا با حضور جناب خان به روی صحنه رفت و از حفاظت و دوستی با محیط زیست گفت.

در این برنامه ، جناب خان پس از بازگشت از سفر شمال از شکار های بی رویه، قطع درختان، آتش سوزی در جنگل ها و پهن کردن و کشیدن قلیان در طبیعت و حاشیه رودخانه ها گفت و به سوغاتی ها، صنایع دستی و نوع برخورد مردم با طبیعت به خصوص سواحل شمالی اشاره کرد.

در ابتدای برنامه رامبد جوان با رسیدن به سیزدهمین روز سال در خصوص روز طبیعت گفت: برنامه «خندوانه» به عنوان یک برنامه یکی از حامیان طبیعت است و امشب شادی برنامه را به کسانی تقدیم می کنیم که به نوعی نگهبانان طبیعت نام گرفته اند.

همچنین در ادامه برنامه جناب خان به کسانی اشاره کرد که در ایام نوروز و روز های تعطیل سال به سرکار میروند و از حضار داخل استودیو خواهش کرد که به احترام این عزیزان ده ثانیه ایستاده دست بزنند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟