برترین شرکت های بیمه قاره آسیا انتخاب می شوند

وب سایت “ایشا اینشورنس ریویو” در نظر دارد بهترین شرکت های بیمه در قاره آسیا در سال ۲۰۱۶ میلادی را انتخاب کند.

به گزارش ریسک نیوزو به نقل از صنعت بیمه، در وب سایت ایشا اینشورنس ریویو آمده است که این موسسه در سالگرد بیستمین سال فعالیت خود در این عرصه در نظر دارد تا شرکت های برتر در این صنعت را انتخاب و معرفی کند.

طبق این گزارش، برندگان جایزه امسال به دلیل مصادف شدن با بیستمین سال فعالیت این موسسه نسبت به سال های گذشته اهمیت ویژه ای دارند و سال جاری در انتخاب برترین های این صنعت در بزرگترین قاره جهان دقت عمل بیشتری صورت می گیرد.

"سیوان سوبرامنیان" مدیر وب سایت ایشا اینشورنس و میدل ایست اینشورنس در این باره گفت که راه طولانی را طی کرده ایم و در طول این 20 سال با بیش از 10 هزار موسسه فعالیت داشته ایم و تاکنون حداقل 300 چهره برتر صنعت بیمه در آسیا را به جهان معرفی کرده ایم.

او در ادامه افزود: در سال های گذشته شاید برندگان این مسابقه افراد یکسانی بودند اما به دلیل پیچیدگی ها و جذابیت این صنعت می توان گفت شناسایی بهترین شرکت ها و فعالان این صنعت نیز جذابیت های خاص خود را دارد.

این فعال صنعت بیمه و رسانه تاکید کرد که به شدت بر این باورم موارد و گزینه های متفاوت و مشخصی مورد ارزیابی قرار می گیرد و کمیته ای با حضور کارشناسان نخبه و بی طرف انتخاب خواهد شد.

سوبرامنیان افزود: با قاطعیت می توان گفت که انتخاب و معرفی بهترین های این صنعت به رشد بیمه و توسعه بازار این صنعت کمک شایانی می کند.

طبق این گزارش در این بررسی 30 حوزه مختلف بررسی خواهد شد و فعالان این صنعت تا 31 ماه می سال 2016 میلادی می توانند رزومه و بخشی از فعالیت های خود را برای شرکت در این مسابقه به این وب سایت ارسال کنند.

اسامی برندگان این دوره 11 اکتبر در مراسم ویژه ای معرفی خواهند شد. در این دوره برترین شرکت بیمه عمر، بهترین شرکت بیمه عمومی سال، بهترین ارائه کننده دروه های آموزشی سال، خلاق ترین شرکت، برترین شرکت بیمه اتکایی سال، برترین شرکت بیمه عمر اتکایی، برترین کارفرما در این صنعت و کارگزاران برتر سال 2016 صنعت بیمه آسیا انتخاب خواهند شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟