اولین نمایشگاه مجازی صنعت بیمه رونمایی شد / ارتباط ذینفعان صنعت بیمه ، بدون تعطیلی

پورتال ایران اینشوررز،توسط شرکت ” توسعه تجارت الکترونیک مهرکام بین الملل ” به عنوان اولین نمایشگاه مجازی صنعت بیمه و به منظور ایجاد ارتباط مستقیم و موثر بین بیمه گذاران با نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه عملیاتی شد.

به گزارش ریسک نیوز،امروزه با توسعه زیر ساختهای "آی تی " تحولی شگرف در بنگاههای اقتصادی شکل گرفته به طوریکه کسب و کار های نوین با اتکا بر اینترنت و تکنولوژی اطلاعات پا به عرصه تجارت گذاشته اند و قواعد بازار های مالی را متحول کرده اند.

بدون شک داده های  اطلاعاتی ارزشمند در توسعه کسب و کارهای  نوین اثر گذار خواهد بود چرا که بانک های اطلاعاتی با سطح دسترسی آسان و داده های موثر در شناخت گروه هدف و نیاز سنجی های مخاطبان تاثیر گذار هستند و قادرند با اتکا به زیر ساختهای آی تی قدرتمند ، نیاز سنجی جامعه هدف را مد نظر قرار داده و به مرور زبانی مشترک میان ذینفعان یک صنعت ایجاد کنند که صنعت بیمه  نیز به دلیل گستردگی ذینفعانش ازین امر مستثنی نخواهد بود چرا که ایجاد زبان مشترک میان شرکتهای بیمه ، نهاد نظارتی ، کارگزاران، نمایندگان بیمه و بیمه گذاران در نهایت به افزایش ضریب نفوذ بیمه می انجامد.

در این راستا پورتال ایران اینشوررز ، توسط شرکت " توسعه تجارت الکترونیک مهرکام بین الملل "  طراحی و اجرا شده است .

به گفته مهرناز تاج فر ، مدیر عامل شرکت " توسعه تجارت الکترونیک مهرکام بین الملل "این پورتال اولین پروژه نمایشگاهی مجازی (B2c)  از مجموعه پورتال های مهرکام است که به منظور ایجاد ارتباط مستقیم و موثر بین بیمه گذاران (مردم و مشتیان حقوقی) با نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه  تهیه و اجرا شده و هدف  آن، توسعه ضریب نفوذ بیمه در کشور است.

لازم بذکر است ، بانک اطلاعاتی دسترسی به نمایندگان و کارگزاران سراسر کشور از قابلیت های این پورتال است که در قالب آن آشنایی با توانمندی های نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه ، استعلام آنلاین و همزمان حق بیمه و استعلام آنلاین و مشاوره اختصاصی از کارگزاران و نمایندگان رسمی بیمه را فراهم می کند ضمن اینکه اطلاع از تخفیفات و تسهیلات ویژه  صدور بیمه نامه توسط شبکه فروش و و ثبت درخواست ثبت نام و پیگیری فرصت های شغلی نیز از طریق این پرتال امکان پذیر است.

همچنین این پورتال ، نمایشگاهی مجازی برای تمام نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه کشور است و این امکان را فراهم  می آورد که  نمایندگی خود را به صورت موثر و مطابق با نیازهای امروز به صورت 24 ساعت و بدون وقفه در معرض دید هزاران بیمه گذار قرار داده و در بازار رقابت ، کسب و کار خود را توسعه دهند.
ذکر این نکته ضروری است که در پورتال ایران اینشوررز ، هیچگونه تبادل  مالی بین بیمه  گذاران (مردم و مشتریان حقوقی) و بیمه  گران صورت نمی  پذیرد و  هرگونه مشاوره و یا اعلام حق بیمه و شرایط صدور بیمه نامه ، به صورت مستقیم ( تلفن ، فکس ، پست الکترونیک، …. ) بین بیمه  گر و بیمه  گذار ( مردم و مشتریان حقوقی) انجام می  شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟