من استقلالی هستم و از روی ناچاری به پرسپولیس رفتم

یکی از تیم های تاثیرگذاردر تعیین قهرمان لیگ برتر، صبای قم با مربیگری علی دایی است.

به گزارش ریسک نیوز،تاثیر صبای قم در شرایط لیگ به قدری است که حتی در پایین جدول هم تاثیرگذار خواهند بود و احتمال اینکه هم یکی از تیم های سقوط کننده را مشخص کنند و هم قهرمان را، زیاد است.

در این خصوص با بهزاد غلامپور، دستیار همیشگی علی دایی تماس گرفتیم که او ابتدا در خصوص بازی با ملوان گفت: برای ما فرقی ندارد حریف مان چه وضعیتی در لیگ برتر دارد. ما برای شرافت خودمان بازی می کنیم و به هیچ عنوان به این فکر نمی کنیم که چون نه سقوط می کنیم و نه شانس قهرمانی داریم، تمام انرژی مان را در مسابقات پیش رو خرج نکنیم.

از مربی صبا در خصوص تاثیر تیمش در تعیین قهرمان پرسیدیم که او مجددا صحبت هایش را تکرار کرد و گفت: ما در هر صورت برای خودمان بازی می کنیم. فوتبال است و هزار بالا و پایین دارد و احتمال اینکه هر تیمی قهرمان شود وجود دارد. ما اما برای شرافت خودمان و تیم صبا به میدان می رویم.

غلامپور در خصوص درگیری هایی که طی روزهای اخیر میان حامی مالی باشگاه با امیرحسین صادقی و علی دایی به وجود آمد، گفت: در هر خانواده ای بحث پیش می آید و قطعا این مشکلات قابل حل است. خداروشکر در حال حاضر هم مشکلی نیست و ما با تمام قوا در مسابقات بعدی به میدان می رویم.

از مربی صبا پرسیدیم دوست دارد کدام یک از تیم های بالای جدول قهرمان شود که گفت: مطمئنا دوست دارم استقلال قهرمان شود.

غلامپور در خصوص شادی های عجیبش پس از گلزنی صبا و پریدن روی کمر علی دایی و اینکه پس از گلزنی احتمالی در هفته آخر مقابل استقلال هم چنین خوشحالی انجام خواهد داد یا خیر هم توضیح داد: من کی مقابل استقلال خوشحالی کردم که این بار دومم باشد. زمانی که به اجبار راهی پرسپولیس شدم هم مقابل استقلال روی نیمکت ننشستم که بخواهم ناراحتی ام از گل خوردن احتمالی تیمم را پنهان کنم.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟