مهراب قاسم خانی: مایلی کهن را دوست ندارم ولی مرد بزرگی است

مهراب قاسم خانی دیشب با حضور در برنامه دورهمی تعریف کرد: من هیچ وقت عقاید و رفتارهاى محمد مایلی کهن رو دوست نداشتم. هنوز هم دوست ندارم.

به گزارش ریسک نیوز،مهراب قاسم خانی دیشب با حضور در برنامه دورهمی تعریف کرد: من هیچ وقت عقاید و رفتارهاى محمد مایلی کهن رو دوست نداشتم. هنوز هم دوست ندارم.

اوایل ضبط مجموعه دورهمى، قبل از این که از پروژه جدا بشم، محمد نادرى یک داستان خیلى عجیبى را تعریف کرد. بیست و هفت سال پیش محمد مایلى کهن توى یک تصادف باعث فوت پدر محمد نادرى شده بود. از محمد خواستم تا اجازه بدهد که توى یک قسمت از برنامه این موضوع را مطرح کنیم و با این که میدانم چقدر براش سخت بود ولى قبول کرد.

چیزى که آن موقع براى من مهم بود، عجیب بودن یا بار دراماتیک این تصادف نبود. نکته مهمش براى من رفتار آقاى مایلى کهن بعد از این تصادف بود که محمد در ادامه ماجرا تعریف کرد.

آقاى مایلى کهن تا سالها بعد به خانواده نادرى سر میزد و بهشون رسیدگى میکرد و بچه ها را به سینما و استادیوم میبرد…

دوست داشتم آقاى مایلى کهن مهمانمان باشد که به خودم و خیلى ها بفهمانیم چقدر اشتباه است قضاوت هاى کاملاً سیاه و سفید. دوست داشتم بفهمیم که اگر بعضى از ما محمد مایلى کهن را دوست نداریم معنیش این نیست که آدم بدی است. رفتار انسانى که ایشان داشت را شاید خیلى از ماها توى شرایط مشابه نداشتیم.

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟