تداوم جوسازی های رسانه ای به زیان صنعت بیمه خواهد بود

هیئت مدیره انجمن شرکت های نمایندگی صنعت بیمه کشور ضمن انتقاد از جوسازیهای رسانه ای اخیر و حمایت از عملکرد مدبرانه محمد ابراهیم امین ،رییس کل سابق بیمه مرکزی ، حفظ شان و اقتدار بیمه مرکزی را خواستار شد.

به گزارش ریسک نیوز هیئت مدیره انجمن شرکت های نمایندگی صنعت بیمه کشور طی ارسال نامه ای به پایگاه خبری ریسک نیوز ضمن انتقاد از جوسازی رسانه ای اخیر و حمایت از عملکرد مدبرانه محمد ابراهیم امین ،رییس کل سابق بیمه مرکزی ، حفظ شان و اقتدار بیمه مرکزی را خواستار شد.

متن نامه به شرح زیر است:

"حفظ شأن و اقتدار بیمه مرکزی بعنوان پیشتوانه اقتصاد کشور در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل"

 انجمن شرکت های نمایندگی خدمات صنعت بیمه کشور  در اتاق بازرگانی ضمن ابراز تأسف  از فضای ایجاد شده در صنعت بیمه کشور که تشخیص درستی و نادرستی آن در صلاحیت مراجع ذی صلاح ، دولت محترم و وزارت اقتصاد و دارائی  می باشد باید از مدیریت مدبرانه  جناب آقای امین پس از دوران بسیار طولانی که صنعت بیمه ،  یک مدیر با سابقه بیمه ای و مسلط بر صنعت بیمه را تجربه می کرد و می رفت که در بازار صنعت بیمه کشور جایگاه فنی و تخصصی و پشتوانه ای برای  اقتصاد کشور پیدا کند متأسفانه با جو سازی و اقدامات احساسی و نسنجیده او را از چرخه ی  نهاد ناظر دور کرد.

بنابراین انجمن شرکت های نمایندگی خدمات صنعت بیمه کشور در اتاق بازرگانی ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای نامبرده در تمام مراحل کاری و زندگی، که با استعفای شجاعانه ی خود باعث خدشه دار نشدن بیشتر صنعت بیمه کشور و نهاد ناظر در دوران دولت تدبیر و امید نشد باید تشکر و قدردانی نمود .

ضمناً ادامه و تکرار این قبیل اقدامات به زیان صنعت بیمه و حفظ و اقتدار بیمه ی مرکزی جمهوری اسلامی ایران با عنوان مقام نظارتی صنعت و اقتصاد ملی کشور خواهد بود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟